1

Onderwerp: voorstellen

Hallo,

Ik ben Marcella en ben een beginneling hahaha. Werd gevraagd mee te gaan naar een workshop (14 maart) en zei direct JA!! Ben gelijk gaan zoeken op internet wat het nou eigenlijk precies in hield en kon uiteraard niet wachten tot de workshop en ben gelijk hier in de shop wat gaan bestellen. heb ondertussen 1 taart gemaakt en die zag (vond ik) er niet uit.... Maar hij was wel overheerlijk!! Ik ben helemaal stapel op marsepein dus ja hoef nu niet meer ieder jaar te wachten op sinterklaas!! haha. heb ook geen foto gemaakt van de taart dat vond ik hem niet waard. maar de buurvrouw vond het voor een eerste taart wel een mooie! mijn zoontje is in mei jarige en wil dan graag een pokemontaart en moest van maar eens goed gaan oefenen want hij wou wel een mooie....

nou ja wel zullen zien wat er allemaal van terecht komt! heb ondertuusen al aardig wat tip doorgelezen op het forum en zal blijven speuren en natuurlijk mijn vragen hier gaan stellen. en als de taarten wel mooi worden foto's gaan maken!!

Groetjes Marcella

2

Re: voorstellen

Welkom *)

3

Welkom op het forum...;)

4

Welkom op dit gezellige, leerzame en verslavende forum! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Veel plezier op het forum!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!