Onderwerp: Bert staat al klaar en Ernie zit nog in bad
Voor Martinique en Koenie
: Gevuld met aardbeienbavarois
Bert en Ernie stonden op een apart taartkartonnetje, zodat het hele tafereeltje er in
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert staat al klaar en Ernie zit nog in bad
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Martinique en Koenie
: Gevuld met aardbeienbavarois
Bert en Ernie stonden op een apart taartkartonnetje, zodat het hele tafereeltje er in
Wat een supermooi strak taartje, leuk zo met die sterren en je Bert en Ernie zien er ook al zo mooi uit!
Wat knap gedaan zeg!!!!!!!!!!!!
De vallende ziekte, hahaha! Wat stokjes door de taart helpen wel, maar is lastig met zo'n kartonnetje! Hij is leuk!
Ow wat een lief taartje!
Leuke taart Irma!! En wat een goed idee van het tafereel op een kartonnetje!
Mooie taart joh! Bij vallende ziekte kun je Depakine geven of Rivotril ofzo. Of je steekt een sate prikker door zijn lijf heen 
Echt helemaal super!
Deze is ook leuk!!
Heel mooi gemaakt.
Een hele leuke taart!! Een tip: in plaats van karton kan je ook een plaatje dragant zelf maken, dat is ook eetbaar en kan je ook bewaren.
Wat een leukerd!
Mooi geboetseerd ook!
Mooie taart joh! Bij vallende ziekte kun je Depakine geven of Rivotril ofzo. Of je steekt een sate prikker door zijn lijf heen

Maar niet zo
als je het echt hebt natuurlijk...
Leuke taart.
Ik doe er een spagetti sliert in!! ( een ongekookte
)
ooh ik ben helemaal gek van je meptaartje 
Leuke taart.
Ik doe er een spagetti sliert in!! ( een ongekookte)
Dank je wel voo rhet compliment
Enne...er zitten al meerdere spaghetti's in! 
tja, dat is het nadeel van hem op een kartonnetje maken, dan kun je bert niet in de taart verankeren. maar ik moet zeggen dat ik deze wel heel erg mooi gemaakt vind door jou hoor, dus een heel goed idee om het op een apart kartonnetje te zetten!!! ze lijken echt goed en je taart is ook erg strak!!!
heel erg leuk en mooi geboetseerd zeg,toppie.
ik had het al even zaterdag op je camera gezien. Erg mooi, vind het zo knap dat boetseren 
Heel leuk gedaan Irma...een super feestelijke grappige taart!
Leuk hoor! Dat rood met die sterren is ook zo lekker fris!
Tsja, ik zou Bert ook een sat
Wauw, hele gave taart!!
Wat leuk zeg! En ze lijken sprekend 
Leuk! Wat heb je dat knap geboetseerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert staat al klaar en Ernie zit nog in bad