Onderwerp: 2 van de 6..... deze week
Ik heb een productief weekje achter de rug. Wat een uitputtingsslag zeg 
Ik ben er nog niet helemaal van bijgekomen 
Voor afgelopen dinsdag een opdracht voor teletubbie met huisje.
Ik had voor zaterdag een kinderworkshop waarbij de mama ook een taart voor haar jarige dochter bestelde.
Daarna moest ik flink aan de slag met een grote opdracht. Deze mensen kwamen maar liefs speciaal voor mijn taarten uit Deurne 
Gelukkig kwam mijn vriendinnetje MinnieFourie (ook van dit forum) mij helpen. De lieve schat! Bedankt nog meid!!
Zonder haar was ik de nacht niet doorgekomen.Ik begon me namelijk nogal grieperig te voelen. Om 04.30 uur waren de taarten dan eindelijk klaar en konden we ons bedje inrollen 
Om 8 uur weer op om de taarten transportklaar te maken.
Ik ben helemaal kapot en heb mezelf belooft dit dus nooit meer te doen 
Wel een prachtig compliment van de klant gehad( van die grote opdracht) op mijn site wat de pijn toch flink verzacht! Daar doe je het toch voor he!
Nou hier komen een deel van de taarten. De rest staat in de rubriek stapeltaarten.
Teletubbies voor de jarige Chanaya. Gevuld met vanille botercreme en aardbeienjam en afgesmeerd met vanille botercreme.
Dan de strikkentaart die de jarige Melissa zelf heeft uitgezocht. Gevuld met caramel/pralinecreme,chocoladecreme,hazelnootkrokant en pralinepasta.
1 van de 4 taarten uit de grote opdracht. Layla werd 1 jaar en opa en oma kwamen de taarten persoonlijk bestellen voor het feestje van hun oogappel. Het werd grootst gevierd met wel zeker 100 gasten. Hoorde later ook nog dat ze nog wat vlaaien bij de bakker hadden besteld. De rest staat bij de rubriek stapeltaarten.
Een prinsessentaart gemaakt van cake, gevuld met chocoladecreme en laagje pralinepasta.