Re: 75 kilo kwijt
Echt super gedaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 75 kilo kwijt
Echt super gedaan 
super leuke mooie taart erg knap gemaakt je site is ook heel mooi en duidelijk
Wauw, wat een waanzinnig gave taart.
Wow, w
Wat istie gaaf!!! Supermooi uitgebeeld en gemaakt! Dat tongetje van de dikke dame...geweldig!
Fantastisch!! Leuk bedacht en supermooi gemaakt!
Zeer mooie en grappige taart, ook je website is super en overzichtelijk!!!!!!!!
O Jose, wat is ie gaaf!!!!! Dat hoofd van die dikke dame, en haar badpak, en die slippers en 'talk to the hand'! Ik kan nog uren doorgaan!!!!
Waar zijn nou die andere leuke handdoekjes??? Deze zijn trouwens ook heeeel mooi!
@ Mascha & Rianne: die handdoekjes zijn het toch niet geworden. De tekst erop kwam heemaal niet mooi tot zijn recht (lees: je zag er niks meer van). Deze dus maar gemaakt, vond ik wel zo vrolijk staan. Het "voor" en "na" heb ik nu maar op de tassen gezet. De dikkerd is geinig geworden h
fantastische taart!!!!! En dikke dikke (
) pluim!
GEWELDIG. wat een gave, super-duper komische taart, FANTASTISCH
Ik vind heel mooi gemaakt..... moest wel echt lachen toen ik het zag vooral het uitsteken van de tong vond ik grappig 
Echt geweldig!!!!!!!!!!! Wat een knappe boetseersels weer.
En je site is ook helemaal gaaf! Heerlijk zo'n man.....
hij is echt super goed! onwijs mooi geboetseerd zeg!
Wow! 75 kilo! Dat is echt enorm zeg! Dan heb je wel zo'n prachtige taart verdiend. Ziet er heel leuk uit.
Ik heb je site ook even bekeken, wat een mooie taarten maak je zeg, ongelooflijk! En je site ziet er ook super uit, niks dan compimenten dus.
Wat een superleuke taart weer. En wat een prachtige website. Ik heb de site op mn favorietenlijstje gezet.
Jeetje zeg wat een geweldige leuke taart. Wat knap geboetseerd.

Geweldig gemaakt hoor.
Wat mooi zeg en knap geboetseerd!!!!
SUPERGAAF geboetseerd...wauw...:thumb:
Erg leuk gedaan! Knap hoor!
Pfff net even je website bekeken, mooi!!!! Al taarten zijn stuk voor stuk prachtig!
Groetjes
geweldig!
Wat een humor en wat een BEAUTY van een taart! Zo'n oog voor detail, zo netjes, ik raak niet uitgekeken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 75 kilo kwijt