Onderwerp: waneer taart bekleden
ik heb vanmorgen de taart uit de diepvriezer gehaald en de taart word morgen middag pas opgehaald.
waneer kan ik de taart het best gaan bekleden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » waneer taart bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb vanmorgen de taart uit de diepvriezer gehaald en de taart word morgen middag pas opgehaald.
waneer kan ik de taart het best gaan bekleden?
Het ligt een beetje aan je eigen tijdschema.
Ik zou proberen het morgenochtend te doen, maar ik weet niet hoeveel tijd jij nodig hebt voor deze taart. En natuurlijk ook niet hoe jij tegen druk aankijkt.
Ik probeer het altijd op tijd te plannen, maar ga toch lopen lanterfanten en andere dingen doen tot het bijna te laat is en dan ga ik als een speer aan de slag. Ik heb denk ik die spanning nodig om het leuk te vinden.
Helaas moeten mijn man en kinderen dan niet in de buurt komen, want ze krijgen de volle laag. En, eerlijkis eerlijk, ikzelf ook dat ik weer eens te laat ben begonnen. Ik neem me dan ook heilig voor de volgende keer wel gewoon te beginnen, maar helaas ben ik niet zo sterk meer als de volgende taart eraan komt.
Hahaha Ottolien, ik herken je probleem. Denk dat ik op tijd begin, maar er komt altijd van alles tussen wat ik dan toch nog wel ff snel kan doen. Daarna jagen jagen jagen en iedereen krijgt ze op zijn donder hahahaha
Je kan gerust nu al beginnen hoor. Doordat je m gaat bekleden zal ie nog lang vers blijven. En morgenmiddag ophalen no problemo
dank je wel voor de antwoorden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » waneer taart bekleden