1

Onderwerp: Ik ben ook nieuw!

Hoi!

Gisteren heb ik mijzelf aangemeld op dit leuke forum. (voor zover ik gezien heb natuurlijk!)

Ik ben Diana en ik kom uit Twente. Ik heb 2 kinderen Myrthe (25-03-2007) en Sven (12-04-2008) :D

Ik kijk eigenlijk al een tijdje naar die mooie taarten op het internet en elke keer dacht ik: Dat kan ik toch niet!
Nu ben ik toch gister naar een winkeltje geweest en ik kon daar dus alle spulletjes kopen en de beste mevrouw heeft veel uitleg gegegeven. Dit alles maakte dat ik gistermiddag mijn 1e taart heb gemaakt! Ik ben er totaal toch wel 3 uur mee zoet geweest! De lagen heb ik gevuld met aardbeienjam+Slagroom(+klop Klop erdoor) en een laag banketbakkersroom. Vervolgens de fondant paars gemaakt!
Het rollen ging goed, maar het bleef plakken aan mijn aanrecht (ondanks invetten) het is gewoon even een beetje uitproberen!

Uiteindelijk is het mooi gelukt en heb ik de laag over de taart gekregen. (paar stukjes aan de zijkant niet erg mooi)

De versiering heb ik even simpel gedaan. Wat hartjes in het roze en blauwe sterretjes.

Uiteindelijk hebben we savonds een stukje geproeft en hij was wel OVERHEERLIJK!

Nu ik dus een beetje weet hoe het moet, wil ik nu dus proberen er echt wat moois van te maken.  Ik denk vanavond weer 1 maken of morgen.

2

Re: Ik ben ook nieuw!

O jee dat klinkt als een verslaving. Nou welkom bij de rest! Gewoon wat poedersuiker op je aanrecht strooien helpt erg goed tegen het plakken. Bakse!

Groetjes Wendy

3

Yep alweer een verslaafde erbij :), als je er eenmaal een hebt gemaakt dan ben je verkocht hihihi :Y Welkom

Veel liefs Rafaëla

4

Niks meer aan te doen aan die verslaving, gewoon aan overgeven :D
Welkom en ik ben benieuwd naar de foto van de taart

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Welkom *)

7

Welkom op dit gezellige, leerzame en verslavende forum! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl