Onderwerp: Wat word ik vrolijk van bloemen maken!
Met dank aan Lupe, die me niet alleen veel geleerd heeft, maar ook nog is een hele gezellige dag bezorgd heeft!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat word ik vrolijk van bloemen maken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met dank aan Lupe, die me niet alleen veel geleerd heeft, maar ook nog is een hele gezellige dag bezorgd heeft!
Jeetje zeg!!! wat mooi.
o wat mooi!
Prachtig!
Ik ben stiekem een beetje jaloers
MOOI!!! Maar je hebt er wel superveel geduld voor nodig, en dat heb ik niet altijd . Maar jij blijkbaar wel en het resultaat is ernaar
En gezellig was het zeker.
Lekker gelachen ook.
en hard doorgewerkt ook natuurlijk
Groetjes.
ze zijn idd erg mooi geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw, gaaf zeg!!!
Wauwie.. k hoop ze zelf ook ooit zo mooi te mogen maken!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is leuk zeg!!!! ben nu net pas terug uit mijn werk en het eerste wat ik dan moet kijken was dit natuurlijk supermooi geworden zeg!!! kan mij voorstellen dat je daar vrolijk van wordt!!!
Prachtige rozen!!
Dat heb je schitterend gedaan
O, wat een mooi boeket wat mooi gemaakt.
Ik verheug me er ook op op 11 maart ga ik samen met Betty naar Lupe.Ik ben wel heel nieuwsgierig naar Lupe ik heb al zo vaak gehoord dat het een hele lieve meid is.
En dat is Bettie ook dus die dag kan volgens mij niet meer stuk.
Mooi!
O wauw, wat mooi!!
Ik kijk vol bewondering en vol ongeloof; wat zijn ze toch steeds prachtig en vaak niet van echt te onderscheiden! Ik vind het superknap!
groetjes Sas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat word ik vrolijk van bloemen maken!