Onderwerp: nep taart
Ik wil graag een nep taart maken, omdat het zo gezellig staat op tafel. een dummy word dat geloof ik ook wel genoemd. Waarmee versier ik het piepschuim kapsel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » nep taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een nep taart maken, omdat het zo gezellig staat op tafel. een dummy word dat geloof ik ook wel genoemd. Waarmee versier ik het piepschuim kapsel?
Gewoon met fondant of marsepein!
Jep, gewoon bekleden zoals je een 'normale' taart zou bekleden. Afsmeren hoeft niet, maar als je dat wel wil kan je geloof ik een dun laagje icing gebruiken. De dummy licht vochtig maken met wat water werkt ook prima. Zolang je maar iets gebruikt om de fondant of marsepein aan het piepschuim te laten plakken!
hoelang blijft dat dan goed, want marsepein bederft dan toch? of zie je dat niet??
ik zie al een taart bij mij op tafel staan met van dat blauwe- witte plekken
plakt de fondant dan aan het piepschuim omdat je die met water hebt bevochtigd??
plakt de fondant dan aan het piepschuim omdat je die met water hebt bevochtigd??
ja, piepschuim met een kwastje bevochtigen. Ik heb er met kerst een gemaakt, en die staat hier nog prima, volgens mij zijn er mensen bij die al heeeeel lang er een hebben staan.
gut dt vind ik altijd zo zonde van het marsepein..op een stuk piepschuim plakken. Nee, dan eet ik het liever gewoon op
Heb je geen marsepein of fondant dat per ongeluk al op de datum is?
gut dt vind ik altijd zo zonde van het marsepein..op een stuk piepschuim plakken. Nee, dan eet ik het liever gewoon op
dat heb ik dus ook! Super zonde en het is ook niet het meest goedkope spul
Floor schreef:gut dt vind ik altijd zo zonde van het marsepein..op een stuk piepschuim plakken. Nee, dan eet ik het liever gewoon op
tja maar als je het nou mooi vind staan als sier, als ik een mooi decoratief beeldje koop, kost het vaak meer toch?
Ja, dat is lekker goedkoop ....
Ik weet dat er wel mensen zijn die inderdaad klei hebben gebruikt, maar of dat fimo was?
nou ja, ik heb het bijvoorbeeld nog liggen
maar idd fimo is wel duur haha
Ik weet natuurlijk niet wat een boeketje boemen tegenwoordig kost bij jullie ( ), maar volgens mij kun voor die prijs een prachtige dummy maken, waar je veel langer van kunt genieten! En nog lekker wat oefenen en uitpoberen ook
verliefdmeiske schreef:Floor schreef:gut dt vind ik altijd zo zonde van het marsepein..op een stuk piepschuim plakken. Nee, dan eet ik het liever gewoon op
tja maar als je het nou mooi vind staan als sier, als ik een mooi decoratief beeldje koop, kost het vaak meer toch?
Volgens mij kan je piepschuim beplakken met plakplastic dat is in allerlei kleuren te koop.En het is niet zo duur
ik zat even vekeerd sorry
Volgens mij kan je piepschuim beplakken met plakplastic en dat is in allerlei kleuren te koop en niet zo duur
groetjes alfien
Piepschuim met plakplastic is toch niet hetzelfde als een dummy bekleden??
En het is
het was maar een idee omdat zij niet veel wil uitgeven voor mij hoeft dat ook niet en fondant kan je toch zelf maken.Dan kost dat niet veel
ik denk dat marsepein en fondant qua prijs voor een klein stukje decoratie elkaar niet ontlopen, denk wel dat marsepein iets duurder is, maar veel langer mooi blijft.
je praat over 4 euro ongeveer voor de marsepein en 2,5 voor het fondant denk ik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » nep taart