Onderwerp: Geen taart met dolfijnen, maar ......
Onze dochter Joyce wilde graag voor haar verjaardag (2 maart) een dolfijnen taart, gevuld met bokkenpootjes en slagroom. Maar ik had iets totaal anders in mijn hoofd. Ik had hem nog nooit gemaakt, dus het was ook een uitprobeersel. Maar ik moet zeggen, ik ben hartstikke tevreden met het eindresultaat. Natuurlijk heb ik me wel aan haar vraag voldaan om de taart te vullen met bokkenpootjes en slagroom. Nu zal ik jullie niet meer verder in spanning houden. Hier komt ie dan:

Jullie kunnen natuurlijk voorstellen dat ik 's avonds geen roze bloem meer kon zien.
Gisteren hebben we haar verjaardag gevierd en Joyce was ontzettend verrast met haar eigen prinsessen-taart. Ze vond het helemaal niet erg dat het geen dolfijnen taart is geworden. Ze vond het jammer dat we haar taart gingen aansnijden. We hebben dat toch gedaan en hij smaakte prima.
Vanochtend ben ik bezig geweest met de traktaties voor op school en bij het schoolkoortje (want daar zingt ze bij) en voor bij het turnen. We hebben namelijk de afspraak als een van de kinderen jarig is dan mogen ze behalve op school ook trakteren op het clubje dat ze op hun eigen verjaardag hebben. En aangezien ze dat morgen allemaal heeft, ben ik 'even' bezig geweest met haar traktatie. Gewone cupcakes aangekleed met leuke bloemetjes en een lekkere lollie. Hier een gedeelte van de cupcakes. Het is een fleurig geheel. Ben benieuwd naar de reacties morgen.

Groetjes en veel bakplezier,
Seline