1

Onderwerp: Barbara

Hoi,

Mijn naam is Barbara en ik ben 32 jaar. Moeder, amateur fotograaf en mijn passie is het bakken van lekkere zoetigheden. Na het bakken, maak ik foto's en een blogje op mijn website. Dit doe ik met grote passie. Ik wil nog meer leren en ik denk dat ik hier op dit forum op de juiste plaats ben. Ook vind ik het heerlijk om de creaties van anderen te zien.

Groetjes Barbara. www.love2bake.nl

2

Re: Barbara

wat heb je een heeeeeeeeeeerlijke blog! :Y
Leest lekker weg en je maakt prachtige foto's, leuk!
WELKOM!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Hoi Barbara,
wat een supermooie blog. Heel herkenbaar ook! Ik ben zelf 33 jaar, moeder van 3 kids (van 9, 7, en 4 jaar ), en de oudste heeft AD/HD en PDD/NOS. Hij is dus net zo oud als jouw middelste, en qua gedrag volgens mij wel ongeveer hetzelfde als Yoell. Ikzelf ben sinds kort ook verslaafd aan taarten bakken, maar mijn andere hobbies zijn fotograferen en scrappen!!! Jouw blog staat dus nu al bij mijn favorieten, en als ik je blog heb uitgespit, wat nog wel even zal duren volgens mij, zal ik (proberen, moet nog veel leren) een berichtje achter te laten. Ik vind het allemaal echt superherkenbaar, en heel ontspannend om naar te kijken, en lekker door te klikken (vooral die site van 365, geweldig!!)
Kortom, je zal nog wel meer van me horen.

Groetjes, Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

4

mariska75 schreef:

Hoi Barbara,
wat een supermooie blog. Heel herkenbaar ook! Ik ben zelf 33 jaar, moeder van 3 kids (van 9, 7, en 4 jaar ), en de oudste heeft AD/HD en PDD/NOS. Hij is dus net zo oud als jouw middelste, en qua gedrag volgens mij wel ongeveer hetzelfde als Yoell. Ikzelf ben sinds kort ook verslaafd aan taarten bakken, maar mijn andere hobbies zijn fotograferen en scrappen!!! Jouw blog staat dus nu al bij mijn favorieten, en als ik je blog heb uitgespit, wat nog wel even zal duren volgens mij, zal ik (proberen, moet nog veel leren) een berichtje achter te laten. Ik vind het allemaal echt superherkenbaar, en heel ontspannend om naar te kijken, en lekker door te klikken (vooral die site van 365, geweldig!!)
Kortom, je zal nog wel meer van me horen.

Groetjes, Mariska.

@ Mariska,

Dank je wel voor je compliment. Wat leuk om te lezen dat we zoveel hetzelfde hebben. Dan weet jij als de beste hoe zwaar het is met een kind wat net anders is dan anderen, veel mensen in mijn omgeving hebben geen idee hoe zwaar het is, ook voor de andere broertjes en zusjes. Gelukkig hebben we allebei leuke hobbies. Heb jezelf een website? Kan ik jou ook bezoeken.

Groetjes Bar.

5

Keetie schreef:

wat heb je een heeeeeeeeeeerlijke blog! :Y
Leest lekker weg en je maakt prachtige foto's, leuk!
WELKOM!

@Keetie,

Dank je wel voor compliment! Heb gekeken op jou website en jouw creaties zien er echt zo superrrr mooi en lekker uit!

Groetjes, Bar.

6

Prachtige foto's en een heerlijke blog ! Hij springt echt in het oog.

7

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Welkom *)

9

Welkom op dit gezellige, leerzame en verslavende forum! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl