1 Laatst bewerkt door Efje (28-02-2009 01:05)

Onderwerp: Sproedje voor zaterdag... of doe toch maar vrijdag.

Aloha!

Deze opdracht heb ik uit de "bakken voor anderen" van Maris18: spoedje voor zaterdag.
Ik moest donderdagavond tot 23:00 uur werken, maar vrijdagavond was nog helemaal blanco. Maar toen ik de klant belde besloot ze dat de taart toch niet voor zaterdag wilde maar voor "doe toch maar vrijdag".

Maar goed, al met al moest ik wel een beetje lachen om de klant. Ze was een beetje nerveus denk ik voor de verjaardag van haar zoontje.

Ik ben tot diep in de nacht doorgegaan... maar dat mocht de creapret niet drukken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GD33TWSW.jpg

De bovenkant is een beetje bobbeling omdat ik eigenlijk een grote berg wilde maken en daarom het kapsel niet had omgedraaid. Maar ik vond zo'n grote bruine berg er niet zo leuk uitzien... ik heb later toch maar besloten om een klein bergje te maken en de rest blauw.

Vanmorgen vroeg heb ik de taart bezord, omdat het op de route was naar het werk.
De klant vond hem gelukkig helemaal leuk en was blij dat ze toch de hemataart had geannuleerd.

Maris18, bedankt voor de opdracht enne forummers... bedankt voor de inspi!

Groetjes,
Efje

2

Re: Sproedje voor zaterdag... of doe toch maar vrijdag.

Vind dat je het leuk gedaan heb.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Heel gaaf gemaakt!

Goed gedaan en dat lastminute!!

5

mooi hoor!

Veel liefs Rafaëla

6

knap gedaan hoor zo op het laatste moment, en dan nog gewoon moeten werken de volgende dag ook. pffff petje af.

Wat een ingewikkelde naam van het kind trouwens. Valt me steeds op dat de kids vaak zeer bijzondere namen hebben tegenwoordig, maar dit terzijde :-)

groetjes !

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.

7

Hij is harstikke mooi hoor! Knap dat je dan tot zo laat door kan gaan, ik zou geloof ik in slaap zijn gevallen ;)

8

Bakvisje schreef:

Wat een ingewikkelde naam van het kind trouwens. Valt me steeds op dat de kids vaak zeer bijzondere namen hebben tegenwoordig, maar dit terzijde :-)

groetjes !

Zo'n ingewikkelde naam moet je net hebben als diep in de nacht met de tappits in de weer gaat... vooral de laatste "H"... die paste ook net niet in het schildje...

Het was een leuke uitdaging.

Groetjes,
Efje

9

Heel mooi gemaakt.

Groetjes, Elly

10

Een leuk sproedje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

hij is superleuk geworden. Bedankt nog. En ik heb ook gelachen om alle mailtjes hoor. Ze bleef namelijk vragen of ik het echt niet kon doen.  Maar goed ook wel weer lief allemaal.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

12

Hij is echt prachtig geworden ! En beter dan een Hemataart, ja, dat mag je wel hopen ja ! :D

Groetjes, Conny

13

mooi hoor!

14

heel mooi geworden en zoooo snel

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

15

Wow dat heb je mooi gedaan in zo'n korte tijd. Super!

Groetjes Tweety!

16

Heel leuk geworden!!

Jam Jam gimme some!