Onderwerp: Electric Boogie drama, pffff
Nou, waar ik zo'n zin in had, is uitgelopen op een drama. De opdracht was, fel groen en blauw, dus lekker de eletric kleurtjes gebruiken en een danstaart.
Het dansonderdeel was ook lastig, omdat Michelle op jazzdance zit en ik daar niet echt veel plaatjes van kon vinden.
Ik dacht ik probeer eens een beetje topsy, dus de onderste gewoon recht en dan twee laagjes scheef. Had dat dus met biscuit gedaan, niet doen dus.
Kreeg ze niet strak en bleef klooien, bleh, dan is het echt niet leuk, kon wel janken.
Gelukkig veel dingetjes erop om te verbloemen en toen was het dit.
Vervolgens met tegenzin naar mijn collega. Gelukkig doe ik nog geen taartjes voor onbekende (althans, woensdag mag ik een taartje maken voor de buurvrouw van mijn collega, eng!).
Doe ik de kattebak open, bovenste eraf geflikkerd(*&^&^%$$@$^&) Man wat baalde ik. Mijn collega vond het geweldig, terwijl ik daar een partij stond te mokken. Wou er ook geen geld voor hebben, maar dat mocht natuurlijk niet.
Vulling:
Onderste: Citroenkwark (Mona) en abrikozenjam
Middelste: Bruine chocomousse (nigella lawson) en bebogeen met bastognekruimels
Bovenste: Witte chocomousse (nigella lawson) 1 laagje met nootjes 1 laagje met bruine chocosnippers.
Nou ja, laat deze taart nu maar helemaal los, vol goede moed naar de volgende.
Een reiskoffer...............iemand nog tips!
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!