1 Laatst bewerkt door Mamatas (25-02-2009 23:37)

Onderwerp: 3 maal raden...

Hoe de nieuwe groep van ons KDV heet

De taart heeft me weer aardig wat zweetdruppels gekost. Mijn biscuit had ik maandag al gemaakt, maar was helemaal ingezakt, bleek niet goed gaar te zijn. Dus vandaag nog opnieuw bakken. Vind het nadeel van een vers kapsel dat je zo gemakkelijk kruimels meesmeert met het afsmeren, waardoor ik toch wat bobbeltjes onder mijn fondant kreeg.

ik wilde eigenlijk een boomstronk boetseren en die op de taart plaatsen, maar ondanks de How to gelezen te hebben, mislukte het (te weinig geduld denk ik)

Uiteindelijk toch maar een puzzeltaartje gemaakt, waarbij ik de boomstam nog gevuld heb met wat biscuit wat ik over had van de mislukte stronk :)

http://94.100.115.132/502600001-502650000/502612701-502612800/502612736_5_1w4N.jpeg
De zijkant

http://94.100.113.67/502600001-502650000/502612901-502613000/502612983_5_hIoU.jpeg
De bovenkant

Groeten Nathasja
Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"

2

Re: 3 maal raden...

Ziet er heel leuk uit!

3

Ziet er heel leuk uit, maar wat is de naam nou????

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

sprookjesbos!!!??? leuk gedaan

5

De sprookjesboom natuurlijk....toch? Ik vind m iig op de sprookjesboom van de tv lijken. Mooi gemaakt!

Volg je hart...want dat klopt!

6

Leuk gemaakt!

Groetjes Tweety!

7

Mooi gemaakt.

Groetjes, Elly

8

mniek schreef:

De sprookjesboom natuurlijk....toch? Ik vind m iig op de sprookjesboom van de tv lijken. Mooi gemaakt!

yep idd de nieuwe groep heet de sprookjesboom. TOen ik hem vannochtend tevoorschijn haalde, zei mijn dochter (2,5) meteen, mama de sprookjesboom. Was voor mij het sein dat ie toch eigenlijk best goed gelukt was ;)

Groeten Nathasja
Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"

9

Leuk gedaan!

Veel liefs Rafaëla

10

Mamatas schreef:
mniek schreef:

yep idd de nieuwe groep heet de sprookjesboom. TOen ik hem vannochtend tevoorschijn haalde, zei mijn dochter (2,5) meteen, mama de sprookjesboom. Was voor mij het sein dat ie toch eigenlijk best goed gelukt was ;)

Wat heb ik nou gewonnen??? Ik "test" zulk soort dingen ook vaak op mijn zoontje van 3,5. Als hij het herkent is het aardig gelukt.....

Volg je hart...want dat klopt!

11

:Y de sprookjeboom, leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12 Laatst bewerkt door severn (28-02-2009 13:04)

Hey!

Daar gaat mijn zoontje maandag starten!!! :D

Wat een leuke taart!
Maandag ga ik nog even langs bij Nijntje om afscheid te nemen, daar ga ik natuurlijk een nijntje taart voor maken!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

13

Heel leuk hoor!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)