Onderwerp: twee kleine vluggetjes......
Deze week "slechts" twee kleine taartjes gemaakt, verder het hele week-end helemaal niks......ook wel eens lekker, maar om afkick verschijnselen te voorkomen net toch even samen met Sylke appel-kaneel muffins gebakken....tja de oven moet draaien hoor...:D:D
Deze Strawberry Shortcake was voor een kinderfeestje
Gevuld met bokkepootjescreme en 4 vruchtenjam.
En van dit taartje had ik heel graag meer werk willen maken, maar toen ik er gisteravond om 22.00 aan begon, begon 10 minuten later Syb te huilen, en dat doet ie nooit, dus er was echt iets aan de hand, en ja hoor......spugen........dus dat was hop taart aan de kant, ik was net aan het vullen, en de troep opruimen, kind verschonen, even nog op schoot gehad, weer in bed, maar toen was ik wel dik een uur verder.......en had ik eigenlijk niet zoveel puf meer....maar goed toch aan de slag, zet ik iets terug in de koelkast valt ook nog mijn pot botercreme eruit......en natuurlijk ONDERSTEBOVEN.....dus kon ik weer gaan dweilen.....zucht...
Maar omdat de moeder van de buuf, waar deze taart voor was, wel een echt "hardcore" fan is van mijn taartjes wilde ik er nog wel iets van maken.....
Gevuld met dulce de leche en vanillecreme met bastognekoek
Groetjes
Micky