1

Onderwerp: Welke zal ik kiezen?

Ik weet niet of deze vraag hier thuishoort......

Bij ins in het dorp heb je een winkeltje wat veel verkoopt op bakgebied
Nu was ik daar vanmiddag en zag dat ze ook wokshops geven
Ik kan kiezen uit

Decoratieworkshop: Cupcakes.
U decoreert enkele cupcakes met fondant en icing. U leert figuren te modelleren met fondant
OF
Decoratieworkshop: Puzzeltaart met rolfondant.
Het bedekken van een taart met rolfondant. Aan de hand van puzzelplaatjes worden verschillende kleuren fondant gemaakt en uiteindelijk rol en snijtechnieken een plaatje gemaakt.

Ik ben een beginneling, bak wel eens een eenvoudige taart maar wil meer.....
Welke workshop heb ik als beginneling het meeste aan?
Graag jullie reactie

Groetjes Antoinette

2

Re: Welke zal ik kiezen?

Ik zou kiezen voor de laatste. De puzzelplaatjes wordkshop.

Niets ten nadele van de cupcakes, maar dat vind ik toch makkelijker om zelf te leren dan een hele taart bekleden, en dan inderdaad met name het mooi strak bekleden, en niet eens het puzzelen.

+ dat ik daar zelf ook mee ben begonnen en als je eenmaal durft, ga je de rest ook uitproberen en durven.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

helemaal met ottelien eens
zelf nog steeds geen workshop gedaan ... moet je tijd voor hebben en vooral een oppas :S
maar als dan had ik ook voor de taart gekozen
de cupcakes leer je makkelijker zelf dan de taarten

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

4

Ik zou ook voor de laatste gaan! :)

Mijn website: Presentaart

5

ik ook, als je een taart kunt bekleden, kun je ook cc's bekleden.
andersom is het gewoon lastiger.

6

Ja hoor! De laatste! Je leert een taart netjes te bekleden en een puzzelplaatje, dat is een goede basis.
Een CC bekleden gaat je dan ook makkelijk lukken.
Maar pas op, als je die workshop gedaan heb krijg je de kriebels en ga je de andere ook doen....WEDDEN!??!?!??!!

7

petrabennes schreef:

Ja hoor! De laatste! Je leert een taart netjes te bekleden en een puzzelplaatje, dat is een goede basis.
Een CC bekleden gaat je dan ook makkelijk lukken.
Maar pas op, als je die workshop gedaan heb krijg je de kriebels en ga je de andere ook doen....WEDDEN!??!?!??!!

Tja, dat zou ik wel willen maar de workshops zijn heel kort na elkaar..... en dat kan bruintje even niet trekken..... heb gisteren ook al wat spulletjes gekocht, meer dan ik van plan was.
Maar ik ga dus voor de puzzelplaatjes workshop en wie weet komt er nog wel een keer 1 voor cupcakes
Bedankt voor jullie reacties!!

Antoinette