1

Onderwerp: Karamelbolletjes. En nu WIL ik ze ook!!!!!!!

Mijn oudste is allergisch voor chocola. Het arme kind. En nu hadden ze een paar jaar geleden van bollino vla met caramelbolletjes. Ook mijn favoriet en zij had ook eens wat bijzonders. Maar die gingen bij gebrek aan klanten uit assortiment. Nu heb ik voor middelste maar weer eens een pak vla met chocobolletjes gehaald, want ja, altijd maar iets niet mogen omdat zuslief er niet tegen kan is natuurlijk ook niet leuk. Dus oudste bedacht dat we misschien wel losse caramelbolletjes kunnen kopen en zelf door de vla doen. SLIM!! Ik even gegoogeld en kwam natuurlijk hier op het forum uit :lol: Maar ja, wel bij een topic van een jaar oud en bij naspeuring op de Oetker-site vond ik ze niet meer. Een mailtje gestuurd en jawel ook de caramelbolletjes van Oetker zijn bij gebrek aan klandizie uit het assortiment gehaald.....  :grr: En elders heb ik nog niets kunnen vinden............

Dus nu mijn vraag: Wie o wie weet hoe je die dingen zelf kan maken????!!!!!!!!!! (Of (je weet maar nooit....) wie ze misschien nog wel maakt/verkoopt? )

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

2

Re: Karamelbolletjes. En nu WIL ik ze ook!!!!!!!

de makro en hanis enzo hebben wel caramel bolletje voor op ijs in grote bakken mischien is dat iets ?

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

3

JAAA!!! Ik ga meteen mijn mannetje langs sturen!!! Thanks!!!

4

van de week nog gekocht volgens mij die bolletjes die jij bedoeld, ze heten karamello's zijn inderdaad van dr oetker.

ik kan ze ook nu ik kijk niet vinden op de site van hun, maar ik neem aan als je een paar winkels bezoek, dat er best nog wat te vinden is!

ik wil eventueel ook nog wel voor je kijken, maar ik woon in schiedam dus dat is niet dichtbij!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

bij de makro, heb ik alleen maar stroopwafelstukjes, nougatines en feestparade en chocoladestukjes gevonden. Maar zeker weten doe ik dat niet, kijk ook niet verder dan mijn neus lang is :+

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

vorig jaar heb ik ze volgens mij in belgie gekocht...

7

Ik heb ze een week of 3 nog bij de makro gekocht. Had nog mazzel want ze hadden de pot laten vallen en de deksel was kapot. 4 eurootjes eraf. Die heb ik thuis dus gewoon in een ander bakje gestopt.

Succes met het zoeken.

San

8

Overigens zijn het bolletjes maar kleine blokjes. Maar dat zal niet uitmaken denk ik.

San

9

Ik heb ze bij de Sligro gezien!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Ik heb inmiddels op de site van de makro gekeken en het zijn inderdaad blokjes. Ook erg lekker, maar ik wil eigenlijk liever bolletjes inderdaad.

@Christol: Dan ga ik inderdaad hier in de buurt nog maar wat meer supermarkten afstruinen.... Wie weet....

Iedereen in ieder geval bedankt voor het meedenken en als er iemand nog meer tips heeft hou ik me natuurlijk nog steeds aanbevolen! :D