1 Laatst bewerkt door wendyenzo (25-02-2009 21:33)

Onderwerp: tappits groot?

Goedenavond allemaal,

elke week ben ik wel inspiratie aan het opdoen en heerlijk aan het snuffelen op deze site. Regelamtig kom ik taarten tegen waarop prachtige namen en teksten staan. Zelf heb ik nu twee soorten tappits, maar heb het idee dat er toch nog een grotere maat te verkrijgen is dan die Funky uit de webshop. Zou ik mogen weten waar ???

Alvast hartelijk dank en bak ze!

Wendy

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

Re: tappits groot?

ik denk dat de grotere dan de funky's uit de hema of de xenos komen?? ik denk dat er dan koekjesuitstekers gebruikt worden voor op de taart

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Nog groter dan de Funky Tappits zijn er geen tappits, dan zijn het idd gewone uitstekers of zo.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Thanx voor jullie reacties.
Of de taarten lijken groter dan ik denk dat ze zijn...

Fijne avond!

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

5

Dat kan het ook heel goed zijn hoor. Toen ik mijn eerste tappits binnenkreeg dacht ik eerst dat de bestelling verkeerd was gegaan :D . Ze waren zoveel kleiner dan ik op grond van de foto's hier had ingeschat! Taart is soms nauwelijks qua grootte te bepalen vanaf een foto.

6

laat even wat voorbeelden zien van welke je bedoeld

7

of het zijn letters uitgesneden aan de hand van een geprint letterype in word

8

monique53 schreef:

laat even wat voorbeelden zien van welke je bedoeld

Ik kan de taart niet meer vinden, maar het was oa een prachtie taart in een ovale vorm van Barbamama met aan de zijkant letters.
Misshien dat je hem ook voorbij hebt zien komen?
Heb al gezocht, maar niet gevonden.

Ik ga nog even snuffelen en hoop dat ik het kan vinden.

Thanx.

9 Laatst bewerkt door Tom Poes (27-02-2009 13:01)

Bedoel je deze? http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBKY6WBK-1.jpg
Het lastige is dat barbapappa roze is en je je dus met zoeken snel vergist, ik heb nu gezocht op alleen barba... ;)
De letters kun je niet goed zien, maar het lijken mij toch de funkytappits hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Tom Poes schreef:

Bedoel je deze? http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBKY6WBK-1.jpg
Het lastige is dat barbapappa roze is en je je dus met zoeken snel vergist, ik heb nu gezocht op alleen barba... ;)
De letters kun je niet goed zien, maar het lijken mij toch de funkytappits hoor!

Jaaaaaaaaa die is het.
Er moet ook nog een foto zijn van de zijkant. Die is er later bij gezet, volgens mij.  Tja dan moet ik mijn taartjes maar een beetje dunner maken, lijken de letters ook groter, hahaha
Dank voor jullie reacties!

11

Je hebt gelijk, hier is de zijkant:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CKPQNAS.jpg
En dan kun je helemaal goed zien dat het gewoon de funky tappits zijn!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Oke, dan breek ik mijn hoofd er niet meer over, hahaha
Dank je Yvonne!