Onderwerp: afsmeren met merique botercreme kan dat, ik weet het niet meer
zie vraag heb snel antwoord nodig ben nl bezig.alvast bedankt
http://suusveen.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » afsmeren met merique botercreme kan dat, ik weet het niet meer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zie vraag heb snel antwoord nodig ben nl bezig.alvast bedankt
zeker wel, tenminste ik heb het vaak gedaan, omdat ik dat zo'n lekker botercreme vindt.
Super bedankt voor je snelle antwoord.
Ik ga snel verder :-)
Ja hoor gaat prima.
Het ging zelfs veel beter vond ik zelf en wat is deze botercreme heerlijk
heb je er dan ook de dijkjes mee gespoten? Zat me namelijk hetzelfde af te vragen en het viel me op dat op bijvoorbeeld de site van tartacadabra specifiek de 1:1 wordt genoemd voor dijkjes en afsmeren. Bij het recept van meringue staan die mogelijkheden niet. Maar als die ook voldoende stevig voor dijkes is, dan ga ik 'm zeker proberen, want klinkt zalig!
Ja ik heb dijkjes gespoten wanneer ik bv een laagje jam wilde gebruiken en ook bij de citroenmousse vulling, het ging erg goed.
heb je er dan ook de dijkjes mee gespoten? Zat me namelijk hetzelfde af te vragen en het viel me op dat op bijvoorbeeld de site van tartacadabra specifiek de 1:1 wordt genoemd voor dijkjes en afsmeren. Bij het recept van meringue staan die mogelijkheden niet. Maar als die ook voldoende stevig voor dijkes is, dan ga ik 'm zeker proberen, want klinkt zalig!
Hoi Freya, ja het kan gewoon hoor. Ik gebruik meestal de webshopmix voor de vulling en dan smeer ik af met de 1:1 (heb namelijk 3 keer een gesmolten taart gehad).
Maar het kan ook gewoon met de meringue botercr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » afsmeren met merique botercreme kan dat, ik weet het niet meer