1

Onderwerp: chocolademixbisquit

Ik heb gister een taart gebakken chocoladebisquit, maar ik vond hem stinken, dacht eerst dat er misschien een bijna rot ei in was gegaan, ook was hij aan de zijkanten een soort van gekrompen, heb speling in mijn bakvorm.

Nou oke ik denk ik ga er nog eentje bakken, andere eieren voor de rest hetzelfde. eigenlijk weer hetzelfde resultaat, heel vreemd want de gewone mix is heel anders!

is dit normaal, hij smaakt wel goed en ik wist dat hij niet zo hoog zou worden want dat had ik al gelezen

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

2

Re: chocolademixbisquit

Ik vond hem wel andersvreemd ruiken, maar om nou te zeggen dat hij stonk??? Nee dat nou ook weer niet.
Maar hij ruuikt zeker niet zo lekker en zoet als de gewone biscuit. Ach het gaat om de smaak nietwaar...

P.s. En brownies ruiken ook niet lekker net uit de oven.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Tja na mijn tweede ga ik ook  er maar vanuit dat het goed is, maar ik durfde de eerste echt niet aan, gelukkig heb ik hem wel in de vriezer gedaan dus niet gelijk weggegooid, maar durfde hem niet te gebruiken. tja en stinken is misschien wel een groot woord maar hij ruikt onfris zal ik maar zeggen. zal dan wel door de cacao komen neem ik aan?

4

Hallo Christol,

Het klopt inderdaad dat er een "geurtje" aan zit, vooral net uit de oven. Er zit Mout in en dat ruikt, vooral direct uit de oven, erg sterk. Dus niet teveel aan ruiken, het smaakt wel gewoon goed en de geur verminderd na het afkoelen sowieso. Er is dus niets mis met de mix/taart.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

JA  hij smaakte inderdaad erg goed, maar in eerste instantie dacht ik echt dat het niet goed was, maar hij was toppie!!!