Onderwerp: Tiramisu met biscuitmix
Tiramisu is ipv savoiardi (lange vingers) met biscuit (gewoon de mix) gemaakt.
Produkten voor de vulling:
500 g Mascarpone, 300 g. Cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Tiramisu met biscuitmix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tiramisu is ipv savoiardi (lange vingers) met biscuit (gewoon de mix) gemaakt.
Produkten voor de vulling:
wow, wat ziet dit er prachtig uit. ik dacht vandaag lekker met mijn kleinkinderen te gaan boetseren met fondant, maar ik zie wel er iets anders nu nr.1 geworden.
bedankt voor het (weet ik zeker) lekkere recept
Hoi Milena,
Dat ziet er mooi en lekker uit! Ik heb een paar vraagjes:
- welke maat biscuit heb je gebruikt? (met andere woorden, voor welke diameter taart is de hoeveelheid vulling is geschikt?)
- Ik vind de chocolade decoraties echt prachtig! Hoe heb je die gemaakt? Je hebt het in je recept trouwens over rolletjes om tegen de zijkant te bevestigen, maar bij de ingredi
- welke maat biscuit heb je gebruikt? (met andere woorden, voor welke diameter taart is de hoeveelheid vulling is geschikt?)
Oh, ja, dit ben ik even vergeten - de diameter van de taart is 20 cm.
Je hebt het in je recept trouwens over rolletjes om tegen de zijkant te bevestigen, maar bij de ingredi
Het ziet er prachtig en ook erg lekker uit.
Zoals beloofd hierbij de foto's van hoe maak ik de rolletjes van de chocola:
2/3 van de chocola laat ik in de magnetron smelten en daarna voeg ik de rest van de chocola erbij. Op die manier wordt de gesmolten chocola wat dikker en hij koelt beetje af.
Succes!
Wauw, wauw, wauw, weer zo'n schitterende taart! En kan niet anders dan ontzettend lekker zijn...jammie!
Ik ga het donderdag proberen! thx voor het recept Milena
Wat maak jij mooie en lekkere taarten en heerlijk de uitleg zeker voor een beginner
Heel erg bedankt voor het recept en de how-to.
Lief van je om dat met ons te delen en ik ga hem zeker een keer maken!!
Ziet er goed uit, mooie presentatie!
Prachtige taart Milena!! Echt super, dank je wel voor het recept en de uitgebreide uitleg, vind je chocoladerolletjes echt geweldig!!
Al je taarten zijn overigens plaatjes, was ook helemaal weg van je (beauties van) gemarmerde paaskoekjes!!
Oh dat ziet er geweldig uit. Ga ik zeker eens proberen.
groetjes Detty
Ik heb hem geprobeerd, alleen zonder chocolade-zijkantjes, maar hij was heerlijk!!
Alleen... bij mij bleef het mascarpone-eidooier-creme-fraiche mengsel nogal vloeibaar. Uiteindelijk met wat gelatine werd het wat dikker, maar eigenlijk nog steeds te dun.
Heb ik wat fout gedaan???
Wauw wat een kunstwerk zeg petje af! Ziet er dellicious uit! Alleen vraag ik mij af wat 80 ml Marsala of Kahlua is? En waar kan je het kopen?
Alvast bedankt
Ik heb hem geprobeerd, alleen zonder chocolade-zijkantjes, maar hij was heerlijk!!
Alleen... bij mij bleef het mascarpone-eidooier-creme-fraiche mengsel nogal vloeibaar. Uiteindelijk met wat gelatine werd het wat dikker, maar eigenlijk nog steeds te dun.
Heb ik wat fout gedaan???
Elja, ik vind het heel jammer dat de cr
Elja, dit weekend heb ik weer Tiramisu gemaakt. Ik heb dit keer alles volgens het recept gedaan en inderdaad de cr
OOoohh, zo jammer dat hier het recept van is weggevallen! Heeft iemand deze voor mij?? Alvast bedankt!
Kan iemand het receptje terug plaatsen
raar dat recept wegvalt he
er staat : Produkten voor de vulling:
wat is 300 g Cr ??
Kan iemand het receptje terug plaatsen
OOoohh, zo jammer dat hier het recept van is weggevallen! Heeft iemand deze voor mij?? Alvast bedankt!
Het meest voor de hand liggend is gewoon even de topicstarter mailen of ze het recept weer wil aanvullen Heb ik even voor jullie gedaan, maar dat kunnen jullie de volgende keer ook gewoon zelf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Tiramisu met biscuitmix