1 Laatst bewerkt door Milena (10-05-2009 21:25)

Onderwerp: Tiramisu met biscuitmix

Tiramisu is ipv savoiardi (lange vingers) met biscuit (gewoon de mix) gemaakt.

Produkten voor de vulling:
500 g Mascarpone, 300 g. Cr

2

Re: Tiramisu met biscuitmix

wow, wat ziet dit er prachtig uit. ik dacht vandaag lekker met mijn kleinkinderen te gaan boetseren met fondant, maar ik zie wel er iets anders nu nr.1 geworden.

bedankt voor het (weet ik zeker) lekkere recept

3

Hoi Milena,

Dat ziet er mooi en lekker uit! Ik heb een paar vraagjes:

- welke maat biscuit heb je gebruikt? (met andere woorden, voor welke diameter taart is de hoeveelheid vulling is geschikt?)

- Ik vind de chocolade decoraties echt prachtig! Hoe heb je die gemaakt? Je hebt het in je recept trouwens over rolletjes om tegen de zijkant te bevestigen, maar bij de ingredi

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Jozien schreef:

- welke maat biscuit heb je gebruikt? (met andere woorden, voor welke diameter taart is de hoeveelheid vulling is geschikt?)

Oh, ja, dit ben ik even vergeten :O - de diameter van de taart is 20 cm.

Jozien schreef:

Je hebt het in je recept trouwens over rolletjes om tegen de zijkant te bevestigen, maar bij de ingredi

5

Dank je voor de verduidelijkingen Milena, ik hou erg van tiramisu, deze ga ik zeker eens proberen :) :9

Milena schreef:

Ik heb ergens foto

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Het ziet er prachtig en ook erg lekker uit.

Groetjes, Elly

7 Laatst bewerkt door Milena (29-03-2009 23:07)

Zoals beloofd hierbij de foto's van hoe maak ik de rolletjes van de chocola:
http://farm4.static.flickr.com/3464/3395755943_a2e9ea630d.jpg

2/3 van de chocola laat ik in de magnetron smelten  en daarna voeg ik de rest van de chocola erbij. Op die manier wordt de gesmolten chocola wat dikker en hij koelt beetje af.

Succes!

8

Wauw, wauw, wauw, weer zo'n schitterende taart! En kan niet anders dan ontzettend lekker zijn...jammie!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

9

Ik ga het donderdag proberen! thx voor het recept Milena

groetjes Syl

10

Wat maak jij mooie en lekkere taarten en heerlijk de uitleg zeker voor een beginner

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

11

Zo simpel, zo'n mooi effect...Ik ga ze zeker proberen die chocorandjes! Dankje Milena!

Groetjes, Jozien.

12

Heel erg bedankt voor het recept en de how-to.
Lief van je om dat met ons te delen en ik ga hem zeker een keer maken!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

Ziet er goed uit, mooie presentatie!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

14

Prachtige taart Milena!! Echt super, dank je wel voor het recept en de uitgebreide uitleg, vind je chocoladerolletjes echt geweldig!!
Al je taarten zijn overigens plaatjes, was ook helemaal weg van je (beauties van) gemarmerde paaskoekjes!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

15

Oh dat ziet er geweldig uit. Ga ik zeker eens proberen.

groetjes Detty

16

Ik heb hem geprobeerd, alleen zonder chocolade-zijkantjes, maar hij was heerlijk!!

Alleen... bij mij bleef het mascarpone-eidooier-creme-fraiche mengsel nogal vloeibaar. Uiteindelijk met wat gelatine werd het wat dikker, maar eigenlijk nog steeds te dun.
Heb ik wat fout gedaan???

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

17

Wauw wat een kunstwerk zeg petje af! Ziet er dellicious uit! Alleen vraag ik mij af wat 80 ml Marsala of Kahlua is? En waar kan je het kopen?

Alvast bedankt

18

Elja schreef:

Ik heb hem geprobeerd, alleen zonder chocolade-zijkantjes, maar hij was heerlijk!!

Alleen... bij mij bleef het mascarpone-eidooier-creme-fraiche mengsel nogal vloeibaar. Uiteindelijk met wat gelatine werd het wat dikker, maar eigenlijk nog steeds te dun.
Heb ik wat fout gedaan???

Elja, ik vind het heel jammer dat de cr

19

Elja, dit weekend heb ik weer Tiramisu gemaakt. Ik heb dit keer alles volgens het recept gedaan en inderdaad de cr

20

OOoohh, zo jammer dat hier het recept van is weggevallen! Heeft iemand deze voor mij?? Alvast bedankt!

21

recept verdwenen?

22

Kan iemand het receptje terug plaatsen  :/

23

raar dat recept wegvalt he

er staat  : Produkten voor de vulling:
500 g Mascarpone, 300 g. Cr

wat is 300 g Cr ??

24

Bakster schreef:

Kan iemand het receptje terug plaatsen  :/

Sofia schreef:

OOoohh, zo jammer dat hier het recept van is weggevallen! Heeft iemand deze voor mij?? Alvast bedankt!

Het meest voor de hand liggend is gewoon even de topicstarter mailen of ze het recept weer wil aanvullen :) Heb ik even voor jullie gedaan, maar dat kunnen jullie de volgende keer ook gewoon zelf ;)

Berichten [ 24 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Tiramisu met biscuitmix