1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-02-2009 22:11)

Onderwerp: voor het eerst is het mij gelukt.....

update-- mijn eerste bloemstukje is een feit. voor foto van het eindresultaat ff naar benedenscrollen--

om bloemblaadjes aan ijzerdraad vast te maken zodanig dat ze ook blijven zitten. :)
morgen ga ik nog eens proberen om ook groene blaadjes aan ijzerdraad te maken en een klein spraytje te maken. ik had het nog niet eerder voor elkaar gekregen. dus toen heb ik maar geprobeerd om een eenvoudige bloem te maken. ik ben er eigenlijk best wel blij mee en daarom deel ik haar ook met jullie. ben benieuwd wat de ervaren bloemmaaksters er van vinden. (eigenlijk wil ik er nog een workshop van volgen, maar die zijn eigenlijk best wel ver weg) dus tips wil ik graag hebben ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/356122892.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: voor het eerst is het mij gelukt.....

En dit vind je eenvoudig?
Ik ben zo jaloers...mooi geworden hoor,ik vind het echt een kunst!

3

Heel erg mooi!

4

Tips kan ik je zeker niet geven, maar wat ik ervan zie ziet het er goed uit!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

eenvoudig, okay, if you say so. maar ja je vroeg wat ervaren bloemenmaaksters ervan vinden. ik als niet bloemenmaakster zijnde vind ze prachtig.

6

Hoi Kwebbel/Brenda(?)
Ik doe (weet niet of dat hoort...) mijn ijzerdraad in een heel klein lusje knijpen aan de bovenkant en daarna verder zoals het hoort. Niets van te zien en het zit zo vast als een huis.

Hoop dat je er iets aan hebt.....;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

annelies, dank je wel voor je antwoord, doe je dat alleen bij de kern of ook bij alle  blaadjes?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Wauw Kwebbel en wanneer geef jij een cursus ;). Dit wil ik wel van je leren hoor!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9 Laatst bewerkt door marliesb (25-02-2009 18:53)

TIPS...TIPS...jij hebt geen tips nodig.....:lol:
Wauw wat een mooie bloem....

Ik maak bij ieder blaadje ook een lusje.....

10

marliesb schreef:

wel tips nodig, ik heb nu de blaadjes 1 voor een bij elkaar gebonden, maar ze glijden weg zeg maar, misschien bij het bijbinden ook nog bovenlangs gaan met bindtape?

11

Zo mooi, zou willen dat ik het kon!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

12

Wow! Jij hebt echt geen workshop nodig je kan m gaan geven! Vindt m echt supermooi!!!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

13

kwebbeltje schreef:
marliesb schreef:

wel tips nodig, ik heb nu de blaadjes 1 voor een bij elkaar gebonden, maar ze glijden weg zeg maar, misschien bij het bijbinden ook nog bovenlangs gaan met bindtape?

Je moet tot bovenaan draaien die binddraad dan blijven ze wel zitten....;)

Het is wel een hoop gepriegel.....maar het resultaat mag er wezen....;)

14

kwebbeltje schreef:

annelies, dank je wel voor je antwoord, doe je dat alleen bij de kern of ook bij alle  blaadjes?

Ik doe dat bij alles dat op een draadje staat...dan valt het er tenminste niet meer af.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

15

EENVOUDIG???

jeetje daar heb ik wel tien workshops voor nodig zeg. wouw. echt geweldig!

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

16

Wauw zeg, heel mooi gemaakt!

17

Ik word geloof ik niet als vol aangezien geloof ik. :O
Bloemenworkshops zijn bij mij te volgen.
Morgen heb ik er een.
Volgende maand drie. :lol:
Heb nog wel een plekkie voor je op de 11de ;)
Je weet wel.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

oh wat heb je dat weer fantastisch gedaan!!! Geloof ook niet dat jij rust voor je het voor mekaar gekregen hebt he!!!
groetjes Tries

19 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-02-2009 22:24)

ow Lupe wat erg :O tuurlijk zie ik jou voor vol aan!!!!! je hebt mij wel uitgelegd en daarom ben ik er ook mee aan de slag gegaan, maar ik heb het natuurlijk nog niet echt "gezien" zeg maar. ik wist ook niet dat je hier ook workshops in gaf :O meestal als ik het echt een keertje gezien heb, dan weet ik wel hoe het moet en dan moet ik er wel uit zien te komen. 11 maart??? ff kijken in mijn agenda...
ben nu overigens aan het freubelen en laat zo wel ff het resultaat zien. moet nog 1 blaadje ff laten drogen en dan maak ik foto's.....
sorry Lupe, ow ik schaam mij dood. heb je inmiddels gebeld maar kreeg je voicemail.. :O :O :O

20 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-02-2009 21:47)

okee, de foto's van mijn gefreubel tijdens de voetbalwedstrijd ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/356140171.jpg
volgens mij is het mij gelukt :+ zie hier mijn eerste takjes. helaas geen groen bindtape, dus maar bruin gebruikt, maar ik vind het best wel kunnen. hier en daar klopt het niet helemaal, maar voor een eerste... ach, ik ben dus niet ontevreden whahaha

21

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet helpen aan tips. Maar wilde wel even zeggen dat het er heel mooi uitziet.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

22

Ziet er heel mooi uit.

Groetjes, Elly

Eenvoudig zegt ze....en rolroosje is eenvoudig (en dat wil mij nog niet fatsoenlijk lukken :o ), dit is net echt. Echt heel erg mooi!

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

24

Vind je corsage prachtig geworden...en gewoon bij Lupe een afspraak maken...zij kan je hele mooie dingen laten maken...geloof me maar :Y ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

Prachtig!!!!

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!