1

Onderwerp: marsepein taartenfee

Waar kopen jullie de lekkerste marsepein?

De taartenfee biedt rolmarsepein en feestjesmarsepein aan. Merken jullie hierin verschil?

2

Re: marsepein taartenfee

ik heb altijd marsepein van de hebshop en die bevalt me prima!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

@Mirjam: bedoel je de marsepein van deze webshop of van de webshop van de taartenfee?

4

angi458 schreef:

@Mirjam: bedoel je de marsepein van deze webshop of van de webshop van de taartenfee?

De Hebshop word deze Webshop mee bedoelt

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

5

ik heb liever die van taart en decoratie. Die is geloof ik van Zeelandia... Die van de hebshop plakt veel meer dan die van T&D. De extra blanke marsepein van de hebshop vind ik ook erg fijn, maar ja die is duurder dan van T&D en ik merk geen verschil.

6

ik vind de fun marsepein extra blank onhandelbaar die plakt enorm

7

volgens mij is het of funcakes of extra blank... De funcakes is blank maar niet extra blank.  Ik neem aan dat je de funcakes marsepein bedoelt?

Toch?

8

Lientje schreef:

ik heb liever die van taart en decoratie. Die is geloof ik van Zeelandia... Die van de hebshop plakt veel meer dan die van T&D. De extra blanke marsepein van de hebshop vind ik ook erg fijn, maar ja die is duurder dan van T&D en ik merk geen verschil.

van T&D is zeelandia en van de webshop extra blanke is ook zeelandia, dus dezelfde

9

Marleen schreef:

[van T&D is zeelandia en van de webshop extra blanke is ook zeelandia, dus dezelfde

Weet je toevallig ook of de gekleurde van T&D ook van zeelandia is? (dus ook van dezelfde kwaliteit?)

10

cassie schreef:
Marleen schreef:

[van T&D is zeelandia en van de webshop extra blanke is ook zeelandia, dus dezelfde

Weet je toevallig ook of de gekleurde van T&D ook van zeelandia is? (dus ook van dezelfde kwaliteit?)

dat weet ik nou weer net niet, maar dan mail je petra toch even ?
ze geeft heel snel antwoord en dan weet je het tenminste zeker

11

Marleen schreef:
cassie schreef:
Marleen schreef:

dat weet ik nou weer net niet, maar dan mail je petra toch even ?
ze geeft heel snel antwoord en dan weet je het tenminste zeker

Oke, ga ik doen!!

12

cassie schreef:
Marleen schreef:

Die is inderdaad ook van Zeelandia en dus dezelfde kwaliteit ;)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

13

Petra81 schreef:

[Die is inderdaad ook van Zeelandia en dus dezelfde kwaliteit ;)

Zoo... jij bent snel!! :) (en via mail en via hier....)
Dan ga ik mijn volgende bestelling maar eens bij jou plaatsen, want ik vind het zulke fijne marsepein om mee te werken !!

14

cassie schreef:
Petra81 schreef:

[Die is inderdaad ook van Zeelandia en dus dezelfde kwaliteit ;)

Zoo... jij bent snel!! :) (en via mail en via hier....)
Dan ga ik mijn volgende bestelling maar eens bij jou plaatsen, want ik vind het zulke fijne marsepein om mee te werken !!

Ennnnnnnn ze heeft supersnelle levering, een leuk spaarsysteem, goede prijzen en een geweldige service !