1

Onderwerp: welke kleur

Ben nieuw hier op t forum... heb al gezocht maar kan geen antwoord op mijn vraag vinden...

ik wil graag een piratentaart maken voor mijn zoontje maar welke kleur kan ik dan het beste gebruiken voor het gezichtje?
En hoe krijg je van die leuke rose wangetjes? (zag ik bij cupcakes met piratengezichtjes erop)

Alvast bedankt voor het antwoordt!
Groetjes, Antoinette

2

Re: welke kleur

er zijn huidskleuren verkrijgbaar. als je niet apart een kant en klaar kleur wilt kopen, kun je een heeeeeeel klein beetje oranje mengen met witte fondant. De blosjes worden meestal erop gedust met roze of rode kleurpoeder.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

@Kadohke

Bedankt voor je antwoordt
Die kant en klaar kleur (ben beginneling ;) ) is deze ook in de Webshop te koop?
Waar vindt ik deze?

Groetjes Antoinette

4

Ik gebruik de 'Flesh' kleur van CK Color Gel voor het maken van huidskleuren, deze is alleen niet in de webshop verkrijgbaar, er zijn wel andere webshops die hem verkopen. Misschien dat 'Creamy Peach' van Wilton ook een mooie huidskleur geeft, k heb er echter geen ervaring mee. Deze vind je trouwens hier.

5

roze met een tikkeltje geel wordt ook mooi :D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

6

Ik gebruik copper van Americolor. Let op dat deze kleur echt heel sterk is, dus echt maar minimaal gebruiken (nog veel minder als andere kleuren).

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

7

Hier in de shop hebben ze wel ivory. Die gebruikt ik meestal.

8

Wilton heeft ook skin tone in hun assortiment maar ik weet niet of deze in de webshop verkocht wordt?

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".