1 Laatst bewerkt door Bellemietje (25-02-2009 11:15)

Onderwerp: Van Begin tot Eind

Hallo dames,

Helemaal nieuw hier...heb al tig keer de site en forum bekeken..
En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Ik ben echt een beginner...en ik kom er gewoon niet meer uit..en ik heb echt goed gezocht maar zie even door de bomen het bos niet meer

Wie heeft voor mij stap voor stap een uitleg..nu klik ik van vullen naar decoreren en dan weer naar bakken of anders om..de een doet dit en dan moet dat er weer bij...
of wie weet welk boekje ik moet kopen met een stap voor stap uitleg.
Ik heb al spullen gekocht via de webwinkel...maar nu heb ik bakkersroom en ik moet botercreme................aaaaaaaaah hellup

heeeeeeel erg bedankt

Groetjes Bellemietje

ps weet ook even niet waar ik dit bericht moet neer zetten

2

Re: Van Begin tot Eind

Hallo Bellemietje,

Als je de FAQ eerst eens rustig van boven naar beneden doorleest, weet je alles wat een beginner weten moet. Je kunt natuurlijk ook een boek kopen, ben zelf geen kenner van titels (behalve "hoe versier ik een lekker koekje" van Peggy Porschen, maar die is dacht ik uitverkocht)

Groetjes, Jozien.

En ik zal je berichtje inderdaad even verplaatsen, over de site is meer een rubriek voor zeg maar 'technische' vragen en opmerkingen over de site.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Hoi,

Je kunt ook eerst een starters workshop volgen, of een keer bij iemand langsgaan om samen een taartje te maken, of om het van dichtbij te zien. Dat is volgens mij ook wel vaker gedaan. Veel succes!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (25-02-2009 12:31)

zie http://www.keetie.com/pageID_6812821.html

5

Geweldig verliefdmeiske...dit is wat ik zoek super!