Re: nee geen gekke koeien, maar gekke......
Wat een geweldig leuke taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nee geen gekke koeien, maar gekke......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldig leuke taart
Wauw, wat een gave en strakke taart en superleuke giraffen met superknal kleurtjes, heel mooi!
wauw!!!! 3 pagina's voor mij???? dat heb ik nog nooit gehad
dank jullie wel voor al die complimenten
maar vergeet niet dat het afkomstig is van een schilderij van Nicole Jorna. zij is verantwoordelijk voor de leuke schilderijen en ik mag ze, met toestemming uiteraard, gebruiken voor taarten 
Wat een geweldige taart weer, erg leuk gemaakt!! En zoals altijd zo mooi strak is je kapsel. Om jaloers op te worden!!
Gr Bianc
Ik zie nu pas je taart. Hij is weer prachtig!!!!!!!!! Die giraf heb ik hier boven liggen bij de jongste in bed, met precies dezelfde kleurencombi. Helemaal leuk.
Helemaal super, geweldig die kleuren ook en zo lief, enne die Kennie van jouw....hmmm behandel je die toch wel goed....hahaha je maakt toch zeker geen
misbruik van hem....hahaha......
Ik heb die giraffen ook op schilderij. Ze zijn echt super!
Hele leuke taart!
super mooie taart en sterkte met je kennie
zo, ik had het nog beloofd om nieuwe daglichtfoto's erbij dte plaatsen
dus bij deze
wat een superleuke taart, ik vind de giraffen gweldig, hihi
groetjes miranda
Wat ontzettend leuk Kwebbel. Onze babykamer (4 jaar geleden) had deze girafjes als thema. We hadden een grote op de muur geschilderd.....Leuk om deze prachtige taart te zien dus 
Wat een super vrolijke taarten, geweldige kleuren!!
Die is echt heel leuk geworden !!
hele leuke taart met lekkere frisse kleuren!
Wat een lieverd! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nee geen gekke koeien, maar gekke......