Onderwerp: Wat is crispy chocolade?
En wat nog belangrijker is: hoe maak je het?
Ik lees heel vaak in jullie recepten "met crispy chocolade" en dat klinkt zo lekker, maar ik heb geen idee wat jullie bedoelen en vooral hoe je het maakt......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is crispy chocolade?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En wat nog belangrijker is: hoe maak je het?
Ik lees heel vaak in jullie recepten "met crispy chocolade" en dat klinkt zo lekker, maar ik heb geen idee wat jullie bedoelen en vooral hoe je het maakt......
je kan crispy chocoladepasta kopen, of je kan zelf een recept met gesmolten chocola met room en dan oreleo's erdoor doen bv
Als je chocola smelt, en daar cornflaces doorroert, dan als het lauw is in de taart stoppen. Hoe meer cornflaces, hoe meer crispy.
Soms lees je knapperig laagje chocola, dit is alleen chocola, een dun laagje in de taart. Dit wordt dus helemaal hard, dus mag maar een dun laagje zijn.
Allebei erg lekker.
Soms lees je knapperig laagje chocola, dit is alleen chocola, een dun laagje in de taart. Dit wordt dus helemaal hard, dus mag maar een dun laagje zijn.
Allebei erg lekker.
Hoi Annelies, dit dunne laagje doe je dan eerst op de biscuit, onder de vulling. Je spuit als het ware een spinnenweg van gesmolten (pure) chocolade, dan krijg je zo'n lekkere "bite" in je stukje taart.
Je kunt het ook met een vork doen (in de chocola dopen en dan draadjes trekken) of met een spuitzak waar je een heel klein puntje afknipt.
Sukses!
Heel erg bedankt voor jullie tips!
Ik weet nu wat het is, hoe je het maakt en zal het zeker gaan gebruiken!!
(Klinkt namelijk errug lekker.....)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is crispy chocolade?