Re: Kasteel met draak ( ben best wel trots op mijn draak)
Wauw, heel mooi gemaakt hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel met draak ( ben best wel trots op mijn draak)
Wauw, heel mooi gemaakt hoor!
deze is echt mega gaaf, mijn zoons staan hier toevallig in de buurt en ik hoor wilde geluiden achter mij, ze vinden het ook een onwijsgave taart en ze hebben wat mij betreft nu wel eens het grootste gelijk van de wereld 
Zohee! Wat een geweldige taart zeg! Supermooi!
Wat een ontzettende gave taart,ik vindt de draak echt niet te groot.
Nog gefeliciteerd!
wat prachtig gedaan!
geen wonder dat je er trots op bent ^^ het is een kunstwerk!
Wauw! Die zit er geweldig uit 
SUPERGAAF....:thumb:
Wat een gave taart....daar mag je ECHT TROTS op zijn.....Wauwwwww.....
Gefeliciteerd met je zoontje....
WOW wat ie die geweldig!!!!
Wow, heel knap gedaan!
wauw wauw wauw gaaaaaaaf 
Gaaf!
Best wel trots op mijn draak....
Pfff hij is geweldig mooi....
Nog gefeliciteerd!
De taart en draak zien er schitterend uit...toppie 
Daar mag je trots op zijn hoor!!! 
wauw,deze is geweldig,knap hoor!!waar heb je de vleugels zo mooi mee gekregen dat ze zo blijven staan?ik heb m meteen even opgeslagen!
gretjes danielle
Zo wat een mooi taart,gaaf hoor!
Wat een project, zeg, schitterend!!!
prachtig is de taart en die draak..WAUW
Jee! Wauw! Wat een geweldige draak! Schitterend met die vleugels! Ik vind het hele kasteel en de ridders geweldig.
Echt heel erg gaaf gedaan!
Net Niels helemaal teruggeroepen naar zolder om te kijken: deze wil ik voor Otis 3e verjaardag!
groetjes Sas
(Ik ga denk ik ook Otis' halfjaardagen vieren! Er zijn zoveel taarten die ik z
Gefeliciteerd met je zoon! Wat een supergave fantastische taart zeg!! Mijn oudste wil ook een kasteel als hij jarig is. Laat hem deze maar niet zien, want die draak... dat red ik nooit! 
Super gaaf zeg!
wat een super gave draak en kasteel
Wowie, die heb je gaaf gemaakt!!
wauw,deze is geweldig,knap hoor!!waar heb je de vleugels zo mooi mee gekregen dat ze zo blijven staan?ik heb m meteen even opgeslagen!
gretjes danielle
Ik heb eerst flink wat tylose door de fondant heen gekneed dan vleugels uitsnijden, ze zijn dubbel trouwens, buitenkant donkergroen binnenkant lichtgroen.
Tussen de lagen heb ik een sateprikker gelijmd ( aan de uiteinden waarmee de vleugel in de draak zit).
Dit geeft zowel extra stevigheid en een extra stuk prikker waarmee je de vleugel in de draak kan prikken.
De vleugels heb ik eerst een paar uur over een drinkbeker laten drogen zodat ze de juiste vorm hadden.
Daarna in de draak gestoken en nog ondersteund totdat ook de draak goed uitgehard was.
Iets duidelijker zo?
Ik vind het altijd lastig om zoiets goed te omschrijven
.
Prachtig, deze wil mijn zoon ook.
Hoe heb je die bakstenen zo gemaakt?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel met draak ( ben best wel trots op mijn draak)