Onderwerp: Calla lilly
Wat voor soort mal heb ik daarvoor nodig?
En kan ik die mal ook zelf maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Calla lilly
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat voor soort mal heb ik daarvoor nodig?
En kan ik die mal ook zelf maken?
gebruik de grote groene blad uitsteker van wilton marsepein set of een uitsteker speciaal voor calla lilly
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2555
Ik bedoel als je de bloem zelf wil vormen in de ronde hoe kan ik er dan voor zorgen dat die in een mooie ronde vorm kan drogen.
In dat filmpje gebruikt zij een bekertje dat in een punt loopt
http://www.youtube.com/watch?v=madrWe4pPZg
In snijd ze gewoon zelf uit. en dan als -ie droogt kan je het om wat keukenpapier of iets dergelijk doen.
Nog iemand een tip?
Ik snij ze ook zelf uit, maar Ik bedoel zo iets als het bekertje wat zij in het filmpje gebruikt.
Hoi Birgitta, ik heb zojuist het filmpje bekeken en je kan zo'n bekertje zols jij het noemde toch zelf maken van een dikker papiersoort en je vouwt het zoals een cornetje waar je de icing mee spuit ...knip alleen de onderkant recht ( zodat het geheel kan staan) en dan kan je de calla's ook zo laten drogen.Hoop dat je hier wat aan hebt.
Inderdaad, gewoon een cirkel uitknippen en dan tot het midden inknippen, en dan over mekaar heen vouwen? Heb ook even de filmpjes van haar bekeken, ziet er leuk uit. Mijn lelies en bloemetjes zien er nog niet zo mooi ui
dank je wel dames voor de perfecte tip
het bekertje dat ze gebruikt zijn paper cups die bij watercontainers in de USA hangen.... flash back hahaha naar mijn jaren in de USA...
of een ijshoorntje met bakpapier
Ik maak dit soort mallen altijd van Aslan (waar lampenkappen van worden gemaakt).
Dit is stevig, een beetje plastic-achtig en heeft aan de plakzijde (laten zitten!) ruitjespapier waarmee je goed een patroon kunt overnemen.
Calla
Calla
en voor de andere tips van de dames, bedankt
ik heb bij xenos plastic callas gekocht en de steel en de stamper er uit gehaalt en gebruik die om de calla in te drogen
Patti, die tip vind ik de beste!!
ik heb bij xenos plastic callas gekocht en de steel en de stamper er uit gehaalt en gebruik die om de calla in te drogen
Gij zijt geweldig, wat een goede tip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Calla lilly