Onderwerp: hoe maak ik zilver???
ik wil graag marsepein zilver kleuren, maar heb geen idee hoe
wie kan mij helpen
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe maak ik zilver???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil graag marsepein zilver kleuren, maar heb geen idee hoe
wie kan mij helpen
alvast bedankt
Lichtgrijs kleuren en daarna dusten of verven met zilverpoeder. Als je verft: met klein beetje blanke alcohol (rejuvinator spirit of bij gebrek daaraan Wodka oid, in ieder geval iets met een hoog alcoholpercentage) zilverpoeder aanmaken.
Voor grote oppervlakten (hele taart of zo) is lichtgrijze marsepein en dan met de spuitbus Pearl Lustre spray eroverheen makkelijker
Ik gebruik ook eerst lichtgrijze marsepein, dan dusten met poeder en een kwastje.
Met welke kleur maken jullie de marsepein lichtgrijs dan? Ik kan grijs niet vinden in de hebshop
Met welke kleur maken jullie de marsepein lichtgrijs dan? Ik kan grijs niet vinden in de hebshop
ik maak mijn kleuren van americolor en daar hebben ze zowieso grijs van en heel makkelijk in gebruik, zijn flesjes en die kan je druppelen, zit je niet zo te kliederen en hele mooie kleuren. weet niet of ze ze bij deze webshop hebben maar wel bij taart en decoratie
Voor grijs gebruik ik gewoon een heel klein beetje zwart, van Wilton of van Sugarflair, net wat er voor het grijpen staat. Evt., als het te grauw wordt, een beetje wit (van Sugarflair heb ik dat) er door.
Lichtgrijs kleuren en daarna dusten of verven met zilverpoeder. Als je verft: met klein beetje blanke alcohol (rejuvinator spirit of bij gebrek daaraan Wodka oid, in ieder geval iets met een hoog alcoholpercentage) zilverpoeder aanmaken.
Voor grote oppervlakten (hele taart of zo) is lichtgrijze marsepein en dan met de spuitbus Pearl Lustre spray eroverheen makkelijker
van welk merk pas je dan de zilverpoeder??
Wil hem gaan bestellen, maar kan hem niet vinden!!
Niet?
Hier wat linkjes:
Antique Silver van Sugarflair
Satin silver van Sugarflair
Silver van Wilton
Niet?
Hier wat linkjes:
Antique Silver van Sugarflair
Satin silver van Sugarflair
Silver van Wilton
had natuurlijk weer niet goed gekeken!!!
had het inderdaad al gevonden
Anyway, bedankt!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hoe maak ik zilver???