1

Onderwerp: bekleden zonder marsepein, fondant etc

Kun je ook alleen "bekleden" met een creme of moet het perse met iets van marsepein ofzo? Het gaat om een taart. Wilde hem doen met creme en er dan wat marsepeine/suiker bloemen ofzo op doen. Dit omdat de persoon in kwestie geen marsepein enzo lust. Hebben jullie een idee hoe ik dit aan kan pakken? Of misschien tips om er een leuke taart van te maken?

bedankt

Re: bekleden zonder marsepein, fondant etc

Hoi,

Dat kan heel goed, bijv. met alleen botercr

3

hartstikke bedankt. Hier kan ik wat mee.

4

hoi zo'n vraag met botercreme afsmeren wilde ik ook vragen.
ik heb op youtube gegeken. maar ze doen er van alles bij. kom er niet echt uit wat ze er bij doen. maar je kan dus niet de botercreme van de webshop gebruiken. is dat een andere soort. Want ik zie bij youtube leuke taarten dan ze afsmeren met botercreme. ze doen het heel gaaf. maar volgens mij is dat toch een andere soort botercreme.

groetjes.

5

Voor zomaar even een taart, doe ik krokante nootje die speciale voor taarten er af en toe op, of bv geen hagelslag maar hagelkorreltjes.

Dit heeft als voordeel dat het voor mij sneller is, en stukken voordeliger als het zomaar even een tussendoortje is.

maar dat kan natuurlijk ook voor jou iets zijn

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Ik vind botercreme altijd te boter achtig (yeah duh botercreme) dus ik maak frostings.. Zie de foto hier naast.  recept staat bij ingezonden recepten.  en de kan je ook als vulling gebruiken.. makkelijk kleuren.. en andere smaakjes toevoegen.

7

Je kan ook met chocolade ganache kunnen overgieten, dan daar marsepeinen figuurtjes opleggen.