Onderwerp: Mijn taarten op een rijtje
Hoi,
Ik ben sinds december bezig met deze verslaving en heb ze eindelijk online gezet dus kan ze plaatsen.
Ik zal ze op volgorde plaatsen, kunnen jullie goed mijn progressie zien want het gaat steeds beter
maar da's natuurlijk ook de bedoeling.
De kwaliteit van de foto's is ook niet je-van-het maar ik heb vanmorgen een fotostudiootje besteld dus dat gaat ook beter worden in de toekomst.
Mijn allereerste taart voor Sinterklaas
Voor het afscheid van peuterspeelzaal Pinokkio, mijn jongens zijn in januari naar school gegaan.
Ze namen ook afscheid van kinderdagverblijf Bambam & Pebbles dus kon ik gaan oefenen met puzzelen. Ik maakte het mezelf wel meteen moeilijk door een minitaartje te maken (het was een kadootje voor de leidsters). Maar hij was goed gelukt, jullie willen alleen niet weten hoeveel tijd ik daar in heb gestoken

Toen werd opa 60, lastig om voor een man iets verzinnen vond ik. Maar hij tennist en op zijn tennisclub ziet de baan er zo uit.
Mijn nichtje werd 2 dus ik mocht gaan voor mijn eerste barbie en een stapeltje. Deze 2 heb ik samen met mijn zus gemaakt.

Nog een barbie voor de dochter van een vriendin
En mijn laatste van afgelopen vrijdag. Hier ben ik apetrots op 

Nou, het is een hele lijst geworden maar dat is meteen de laatste keer. Volgende keer zal ik mijn taart gewoon meteen plaatsen 
Groet,
Lique

Ze zijn leuk geworden maar je ziet het werk er niet aan af en er waren er 2 gebroken, die heb ik weer geplakt. Weer een leermomentje...