Re: Pinguinberg, Wilton hart en sweet 16
Ik vind zowel de pinguin taart als de sweet 16 geweldig!!! De rest is ook mooi hoor 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pinguinberg, Wilton hart en sweet 16
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind zowel de pinguin taart als de sweet 16 geweldig!!! De rest is ook mooi hoor 
Ze zijn GAAF zeg! Vooral de pinguintaart vind ik erg leuk.
De pinguin berg is leuk!!!
En de sweet 16 is ook een leuke knaltaart,mooi roze en de bloemetjes staan leuk zo.
Supermooie taarten... Vind de bloemtjes zo mooi op de sweet 16 taart??? welke uitsteker gebruik je daarvoor als ik vragen mag???
ik vind ze allemaal prachtig maar je sweet 16 taartje wint het hoor! Die vind ik geweldig!
Super gaaf die taarten van je, vooral die pinguin taart vind ik geweldig. Zo strak allemaal. Prachtig.
wauw mooie taarten die pinguins is mijn favoriet hoor 
ook ik kan niets anders zeggen dan dat ik ze erg mooi en strak vind. alles klopt in mijn ogen. echt heel erg netjes en mooi gemaakt!!
Wow schitterend taarten allemaal! De koekjes mogen er ook zijn!
Alles super strak!
vind ze superleuk allemaal !
Bedankt voor alle reacties, leuk om te lezen! 
De letters zijn van Jem alphabet, een van de vele Engelse aankopen van de afgelopen maanden.. Erg leuk shoppen met zo'n goedkope pond

Had er de eerste keer wel wat moeite mee maar met tips van Mascha ging het beter.
Nog niet te koop in Nederland, maar misschien dat Bien ze toevoegt aan haar leuke collectie... Ik heb ze gekocht bij imaginativeicing ('numbers' moet je los erbij kopen).
De bloemen zijn gewoon sliertjes uit de sugargun in een bolletje marsepein gedrukt, weer een bolletje er bovenop en daarna even laten drogen in een eierschaal (Action). Bien verkoopt een bloemuitsteker van Lindy Smith waarbij je het midden uit kan steken, wat een beetje hetzelfde effect heeft.
Hey Martine wat leuk om weer taarten te zien van je hier!! 
Prachtige taarten overigens, vind je pinguins echt super en ook je sweet sixteen is een knaller zeg!! Errug mooi!! 
allemaal erg mooi! Vooral je pinguins vind ik erg leuk!
Op de roze taart heb je ook hele mooie bloemen zitten!
Wat stoer zeg!! Vind je pinguintaart echt geweldig. Kan je geen cursusje geven? 
Echt supermooi die taarten, en zo erg strak!
Die pinquinberg vind ik toch wel helemaal geweldig!
Supermooi allemaal! Knap gedaan!
helemaal toppie stuk voor stuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pinguinberg, Wilton hart en sweet 16