Onderwerp: [GEZOCHT] pannekoekmessen
waarmee je gemakkelijk je taarten met botercreme insmeert
waar doen jullie dat mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » [GEZOCHT] pannekoekmessen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waarmee je gemakkelijk je taarten met botercreme insmeert
waar doen jullie dat mee?
Officieel noem je dat een paletmes!
En ik vind een kleintje veel prettiger werken dan zo'n lang pannekoekending...
Ik smeer mijn taarten altijd in met het grootste paletmesje van het kruidvat setje, werkt erg fijn.
Ik smeer mijn taarten af met een gewoon mes en ga dan erlangs met een krapkaartje (weet eigenlijk niet hoe ze echt heten).
Ik heb ook een kleintje met zo'n hoekje, hij is echt mini maar werkt echt veel lekkerder dan zo'n grote. Sowieso is die met het hoekje echt ideaal!
Heb de mijne vorig jaar bij de taarbeurs gekocht
Ik heb er een zonder bocht (een grote), dus wel een pannekoekmes, en dat had ik gekocht bij de Hema.
Verder heb ik nog kleintjes gewoon die dingen van de kruidvat.
Ik doe dat met een gewoon mes. Vind ik ideaal werken. Bovenkant doe ik met een groot broodmes.
ik heb een spatel en ik gebruik schrapkaartjes......( kaarten kunnen ook speelkaarten zijn waar je in de apotheek de mortier leeghaald en langs de randen schraapt) ik gebruik ze altijd met bakken.
Spatel gekocht bij ikea
Ik smeer mijn taarten af met een gewoon mes en ga dan erlangs met een krapkaartje (weet eigenlijk niet hoe ze echt heten).
In de bakkerij noemen we die dingen 'krabbertjes'
ik heb er een van de hema gekocht, pannekoekenspatel, ik vind hem wel fijn werken, maar heb geen vergeliojkingsmateriaal. Kost 4 euro
Hm, klink toch meer als een ervaringstopic dan een V&A topic ondertussen
[MOVE] --> Bekleden
hier ook een paletmesje http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1481
Op het DCE heb ik ook een grote met hoek gekocht, maar die gebruik ik eigenlijk nooit, kleine is veel fijner!
deegschraper heb ik liggen (van de xenos) maar nog nooit aan gedacht om te gebruiken, daar gaat dus morgen verandering in komen
ik gebruik een satel inderdaad, siliconen, bij de Xenos voor 2 euro geloof ik. Werkt heel fijn.
met de taartschep! ik heb ze in verschillende modellen. ideaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » [GEZOCHT] pannekoekmessen