Onderwerp: Bloemenmeisje die t
FDit is de taart waarvan ik dacht dat 'ie niet zou worden opgehaald.
Hij was eerst besteld voor 12 feb. Ik was er voor alle zekerheid wel aan begonnen (een beetje
), maar de besteller had mijn adres nog niet gekregen
en ik kon haar niet meer bereiken. Ik was namelijk haar tel nr kwijtgeraakt en mijn mailtjes kwamen telkens retour
.
De naam en leeftijd staan niet voor niets op schildjes dus 
Maarrrrr gelukkig belde mw op 10 feb zelf
. Pfffffffff wat was ik blij! Ze wilde graag ook de taart anderhalve week later als dat kon. Ja, graaaaaaag zelfs, want ik was "nog niet echt ver met mijn voorbereidingen" 
Vandaag was dan de dag, ik kon haar zo ongeveer van mijn vloerkleed vegen toen ze de taart zag
. Missie gelsagd dus.
En ik... zelfs ik ben niet geheel ontevreden!! Dat is me wat hoor 
De taart moest bekleed met fondant ivm notenallergie. Helaas is het popje wel van marsepein omdat ik die al af had voor ze me van de allergie vertelde. Maar dat heb ik dus keurig erbij verteld en het was geen probleem.
Er zit Ballina op, welke smaak dat weet ik niet
. Ik heb namelijk nooit fondant in huis, en heb voor deze taart een kilootje overgenomen van Joke (Joke38) waarvoor DANK! Joke, als je dit leest, ik heb 'm nog niet eens betaald maar daar mail ik je nog over 
Het zit er "lekker dik" op dan ziet het er nog een beetje appetijtelijk uit. Bijna de hele kilo zit erop 
Zo vind ik het in ieder geval niet lelijk, maar wat een klus zeg die fondant rollen
. Fondant en ik zullen nooooooooooooooit vriendjes worden 
Het popje vind ik zo-zo. Ik ben niet helemaal tevreden maar vanwege tijdgebrek moest ze toch op de taart. Ik had helaas geen tijd meer om haar te verbouwen en Schumacher (zo heet 'ie toch?) zat helaas vol 
Over het geheel ben ik uiteindelijk toch wel tevreden, zo met die bloemetjes erbij is het toch wel leuk geworden.
Sorry voor het lange verhaal
dan nu de foto:
Oh ja, het is een chocoladekapsel gevuld met kersenjam en chocoladecreme 

If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep