1

Onderwerp: welk recept koekjes voor gedecoreerde koekjes ?

Hahahha beetje een vaag kopje :S maar wist niet hoe ik het er anders neer moet zetten :P .
Ik heb binnenkort een koekjeswedstrijd. en dan wil ik graag koekjes decoreren met icing. normaal gebruik ik altijd gewone standaard zandkoekjes .. maar ik wil nu wel een keer iets lekkerders maken . omdat ik bang ben dat de zandkoekjes te gewoontjes worden .

heeft iemand hier suggesties ??
want het moet ook niet te zoet worden ivm de icing.

2

Re: welk recept koekjes voor gedecoreerde koekjes ?

Ik heb Koopmans koekjes gebruikt, (gehoord van 2 vrouwen die koekjes aan het versieren waren bij Taart & Trend beurs) maar daar moet nog wel 60 gr. bloem bij (dat zorgt ervoor dat de koekjes niet uitlopen, dus hun vorm houden) Ik vind ze erg lekker, lekker knapperig.

3

Vind het recept hier links bij recepten ;) , ook heerlijk!! Ze zijn dan ook altijd razendsnel op. Oh, en ze lopen niet uit, ook niet onbelangrijk.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

4

monique53 schreef:

Ik heb Koopmans koekjes gebruikt, (gehoord van 2 vrouwen die koekjes aan het versieren waren bij Taart & Trend beurs) maar daar moet nog wel 60 gr. bloem bij (dat zorgt ervoor dat de koekjes niet uitlopen, dus hun vorm houden) Ik vind ze erg lekker, lekker knapperig.

bedoel je dan gewoon het koopmans mix voor koekjes ??
Die zijn ook wel erg lekker ja .. maar bij mij lopen ze niet uit hoor zonder extra bloem :S

5

Ik zou gewoon het recept nemen dat je altijd gebruikt (ik ben zelf een fan van het recept op de site, onze koekjesfee zweert erbij) en dan de smaak aanpassen. lekker kruidig met kaneel, kardemom, gember en citroenrasp, of met extra vanille-extract. Ook lekker zijn chocoladekoekjes (cacao en extra suiker toevoegen) of koekjes met fijngemalen noten. Of allebei...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!