Onderwerp: Hoe vlinder, bij, lieveheersbeestje en libelle bekleden?
Ik heb onderstaande cakejes gebakken, alleen wie heeft er tips hoe deze te bekleden/decoreren?
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe vlinder, bij, lieveheersbeestje en libelle bekleden?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb onderstaande cakejes gebakken, alleen wie heeft er tips hoe deze te bekleden/decoreren?
Ik heb ze ook net in de oven staan. dus ik kijk even mee naar de reacties.
Ik had zelf gedacht ze met gekleurd (hoe heet dat spul ook alweer van poedersuiker en water) te gaan kleuren. Eigenlijk net als speculaaspoppen met sinterklaas.
Ik ben bang dat als je met fondant of marsepein gaat werken dat dan het effect weg is.
Icing of gekleurde chocolade? In een cornetje en er dan opspuiten.
ik kijk ook mee, ik denk idd met icing
Zijn dit de vormpjes van de Xenos?
Ik had ze nl. laten liggen, omdat ik bang was dat ze niet goed uit de vorm zouden komen...
wat een schatjes!
zou je ze niet een beetje kunnen 'beplakken' met marsepein? alleen de bovenlaag dan, dat het een soort van puzzel wordt. geen idee hoor, vind ze wel superlief!
Ja zijn inderdaad van Xenos (en Cook & Co heeft ze ook, zelfde prijs)
Ik denk dat het dus toch icing moet gaan worden!!!
Alleen voor mij wel de volgende keer pas. Mijn jongens (icl. man) hadden ze al op voor ik "NEE, nog niet klaar" kon zeggen. Ze kwamen dan ook fantastisch uit de vorm.
ik heb ze ook gekocht en dacht er over om het met marsepein of mmf te bekleden
kga het van de week een keer proberen
groetjes gea
Ik heb ze even in de vriezer bewaard, was afgelopen dagen weg.
Ik denk dat ik er eentje met marsepein ga bekleden en een andere met icing en zou glazuur/vloeibare fondant iets zijn?
Glazuur, dat is wat ik bedoelde met poedersuiler en water.
Dat kunnen de kinderen ook leuk zelf doen op een verloren regenachtige middag.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe vlinder, bij, lieveheersbeestje en libelle bekleden?