1

Onderwerp: banketbakkersroom met......??????

Ik mag voor aanstaande dinsdag een mooi taartje maken voor vrienden van ons. Als vulling wilden ze in ieder geval banketbakkersroom. Zelf hou ik daar helemaal niet van, ik eet het dus ook nooit en heb geen idee wat daar nou lekker mee te combineren is???
Ik heb het monatoetje van de maand in de koelkast staan(luchtige witte chocoladepudding met frambozensaus) maar ben er niet zeker van dat dat lekker is?? Iemand suggesties??????

2

Re: banketbakkersroom met......??????

Hou je ook niet van vanille (gele) vla? Alles wat daarbij zou passen, past ook bij gele room.

Ik vind banketbakkersroom met mandarijntjes lekker, met slagroom, met aardbeien.... Wat je ook kunt doen is zwitserse room maken, dat is slagroom (geklopt) met banketbakkersroom samen. Lekker hoor....

Succes! Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Het mona toetje vind ik persoonlijk niet zo passen bij banketbakkersroom....
Met mandarijnjes of ananasschijven is wel erg lekker.....
Of gewoon jam....

Succes....

4

Dank jullie wel voor de tips! Ik denk ik het ga combineren met mandarijntjes en misschien maak ik er wel zwitserse room van!
Klinkt wel erg lekker!

Ik vind zelf de combinatie van banketbakkersroom met aardbeienjam heel erg  lekker :P ik zou sowieso iets fris erbij doen

'I love it when a cake comes together'

6

Aarbeienjam is er heel lekker bij. Ik doe het ook altijd in combinatie met een wat frissere vulling.

7

Zwitserse room ervan maken en dan aardbeienjam...mmmmm jammie

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook