Re: Sesamstraat, tedede Sesamstraat ...en SKW
Supermooie taarten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sesamstraat, tedede Sesamstraat ...en SKW
Ja dat Ernie hoofdje.... Het lukte mij niet om het lijfje in de juiste verhouding te krijgen.... Ik heb het op gegeven...Erg h
Geweldig mooi alletwee. En wat slim bedacht die veertjes van Pino. Net een kerstboom, maar dan anders... hihi.
Echt superleuk!
Prachtig gemaakt zeg! Echt super!
Die Pino... GEWELDIG!!! Ontzettend mooi gemaakt.
Heb je toevallig een how-to van Pino? ik vind hem helemaal geweldig.
Oei die heb ik niet.....Gewoon een beetje zitten frubelen en dan met een schaartje de veertjes geknipt ( 'afgekeken' bij Tirza) ...zoals een kerstboompje....
G
Wat een prachtige taarten! 
Wat een schitterende strakke taarten en zo mooi geboetseerd!!!!!!
een kunstwerk!
Het ziet er helemaal super uit.
Wat een leuke taarten! Pino ziet er echt super uit! 
Wat een vrolijke taarten!!!
wat een supertaarten!! erg leuk ook die collages die je ervan gemaakt hebt!
mooi, gave pino taart, vooral die taart met logo vind ik mooi gedaan! 
wauw! heb hem ff opgeslapgen, met wat voor materiaal maak je die veertjes die uitsteken? zie dat ook vaker boven op een taart 
Volgens mij heet dat flower coral... (een soort ijzerdraadjes..) Je maakt dan b.v. 2 veertjes en plakt deze met dat ijzerdraadje ertussen aan elkaar... Ik steek ze dan in een verzonken rietjes in de taart.....
Jaaaa! Te gek zeg! Ik zat ook al te turen op de mooie mini-compilatie, maar je ziet pas echt hoe mooi
Volgens mij heet dat flower coral... (een soort ijzerdraadjes..) Je maakt dan b.v. 2 veertjes en plakt deze met dat ijzerdraadje ertussen aan elkaar... Ik steek ze dan in een verzonken rietjes in de taart.....
verzonken rietje?

Ik heb even een vraagje. Heb je toevallig een how to voor pino, want ik heb een opdracht gekregen en het meisje wilde graag pino of hello kitty. Aangezien ik hello kitty al 2 keer heb gemaakt de afgelopen weken leek pino me wel leuk, maar heb geen idee hoe ik het moet aanpakken met de veertjes enz.
Super!!!!!
Wauw wauw, wauw, wauw, wauw!!!Ontzettend mooie taarten!! Super geboetseerd!!! Die veren van Pino!! Geweldig!!
in 1 woord WAUW!!!!!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sesamstraat, tedede Sesamstraat ...en SKW