1

Onderwerp: stichting Semmy in aktie voor hersenstamtumoren

Vandaag is er bij ons een aktie voor stichting semmy.
Stichting semmy zet zich in om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen om onderzoeken te laten doen en hopelijk een genezing vinden voor hersenstamtumoren.
Bij ons in de buurt is er vorig jaar helaas een klein lief jochie van 5 jaar overleden aan deze vreselijke ziekte. zijn moeder en familie zetten zich nu enorm in om zoveel mogelijk geld voor de stichting bijeen te krijgen. ik vindt dit zo knap ! Zoveel inzet na het verliezen van je kind.
Vandaag is er dus een knip-aktie, 3 kapsalons bij ons in het dorp gaan belangeloos knippen van 8.00 tot 20.00 uur en alle omzet is voor stichting semmy.
Ik ga straks als vrijwilliger helpen met schminken en er zijn nog meer activiteiten gepland waaronder een verloting.
dus ik heb aangeboden om voor de verloting een taart te maken met het logo van stichting Semmy. Helaas staan de sterretjes symbool op deze taart voor de overleden kinderen aan deze ziekte.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6SLUZK38.jpg

2

Re: stichting Semmy in aktie voor hersenstamtumoren

Wat een mooi gebaar zo'n actie!! Jouw taart is heel erg mooi, wel erg dat er zoveel sterretjes op staan!!

Heel veel succes vandaag!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

hopenlijk wordt dit de duurste taart ooit!! zie er in ieder geval goed uit, dus moet hoog scoren. veel succes vandaag.

4

Wat een prachtig gebaar! Mooie taart!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

5

Een mooie taart voor een mooie actie! Heel mooi gebaar!

6

Mooie taart, maar wel verschrikkelijk dat er zoveel sterren op zijn. Ik heb ook een dochter verloren op 16 jarige leeftijd, dus wij hebben 1 grote ster.

7

monique53 schreef:

Mooie taart, maar wel verschrikkelijk dat er zoveel sterren op zijn. Ik heb ook een dochter verloren op 16 jarige leeftijd, dus wij hebben 1 grote ster.

Pff, Monique, heftig hoor, ik denk dat het niet uit maakt hoe oud je kind(je) is, je hoort je kind niet te overleven. Sterkte!

Slik, mooie taart heb je gemaakt hoor, maar het is ook weer zo verdrietig.....

8

Mooie taart voor een prachtig initiatief!! Hoop dat jullie veel geld ophalen.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

9

Ik weet zeker dat alle sterretjes zulen stralen bij deze taart.
Super taart, super initiatief, hoop dat hij lekker veel opbrengt

Alles goed???? nee 3 fout

10

@Monique: wat vreselijk!! Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een kind te verliezen. Wij weten nu dat we nooit kinderen zullen krijgen, maar dat is toch een ander soort verdriet denk ik.

@Marleen; wat een prachtige taart en wat een mooi gebaar!

Groetje,
Toetje

11

bedankt voor de reactie's ze waren erg blij met de taart, maar ik heb geen idee hoeveel hij op geleverd heeft.
Het was gelukkig erg druk, de kapsalon zit volgeboekt tot 20.00 uur en ze knippen met 5 kapsters 12 uur lang (nou ja nog een paar pauze's eraf). De verkoop van snert verliep lekker, je kon hele leuke sleutelhangers maken met kralen (mijn dochter is thuis druk verder aan het knutselen met touwtjes en kralen) en die tafel was de hele tijd bezet met kinderen. Dus zoals het er tot vanmiddag 14.00 uur uit zag was het een geslaagd evenement.

12

super!!

groetjes José

13

Super akties allemaal. Je taart is ook heel mooi!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

14

Wat een prachtige taart!!!!! en ik hoop dat ie veel geld opbrengt!

15

Veel te veel sterretjes, maar wel lief dat je met je taart bijdraagt aan zo'n superactie!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Mooi taartje voor een mooi doel.

Groetjes, Elly

17

Semmy zat op de school waar ook de BSO zit waar ik heb gewerkt. Hij zou bij ons komen, maar dat heeft hij niet gered.
Een superactie met een supertaart

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

Super actie en een super leuke taart!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

19

brrrr.. mooie taart..met een nare smaak.. toch wel..

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

20

Oh wat vrezelijk om te lezen! het grijpt me enorm aan vooral als het om kinderen gaat! het is zo oneerlijk. ik hoop echt dat er heel veel geld opgehaald is met je taart. hij is heel mooi. als je stilstaat dat alle sterretjes levens van kindjes zijn is het heel verdrietig..

Monique wat vrezelijk dat je je dochter bent verloren..ik wil je heel erg veel sterkte wensen!!

Groetjes Miriam.

21

Super actie! Mooi taart!

Groetjes Tweety!

22

Ik hoop dat jou taart inderderdaad de duurste was die ooit verkocht is!!!!!!

Knap van je om zoiets moois te maken voor dit goede doel

Had een oproep geplaatst hier, hadden wij ook iets kunnen maken. Zelf bak ik sinds kort en iedereen komt om nu al van de taarten dus om ik had het waanzinnig gevonden om iets te mogen bakken voor een goed doel!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

23

Pfffffff, Marleen, mooi gebaar, prachtige taart.
Kippenvel bij het lezen van het verhaal.

24

Een heel mooi gebaar....
Ook ik kreeg het koud bij het lezen van het verhaal.....

Het is zo oneerlijk.....

25

het goede nieuws is dat er zaterdag bijna 3700,= is opgehaald voor de stichting semmy en dan voor een klein dorp als de onze !

Op de weblog van Jasper (het overleden kindje uit onze buurt) had zijn moeder een verslag gedaan van afgelopen zaterdag. Ook werd ik nog bedankt voor mijn taart en heeft ze een link geplaatst naar mijn website. ik denk dat ze mijn site via via heeft gekregen, want ik wilde juist mijn naam die dag niet noemen. Ik maak liever  reclame via andere wegen en niet over de rug van een aktie of stichting. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd van wie ze de site heeft doorgekregen. Wel super lief dat ze dat speciaal vermeld, maar had zeker niet gehoeven.

Ik ben blij dat er weer een leuk bedrag op de rekening van stichting semmy kan worden gestort en hopelijk komt er snel iets uit de onderzoeken zodat er een mogelijkheid voor genezing is voor deze vreselijke ziekte.

Wendy van Dijk heeft laast ook de schadeclaim die zij gewonnen had van geen stijl.nl ook geschonken aan stichting semmy en dat was ook 7.500,=
Dus als er nog veel mensen volgen en nog vele aktie's geld opleveren dan gaat het hopelijk goed komen, maar liever vandaag dan morgen.
Ik blijf in iedergeval vrijwilliger voor de aktie's die de moeder van Jasper nog gaat starten in de toekomst. geeft een heel goed gevoel om iets te kunnen doen.

Dus wie weet plaats ik nog eens een oproep voor taarten...