1

Onderwerp: wat vinden jullie

ik mag een verjaardagstaart maken voor een man die geen keuze kan maken in om wat voor smaakjes hij wil. nu heeft hij drie smaken uitgekozen.

* Amarettocreme
* Bosvruchtenmousse
* Tiramisuvulling

wat vinden jullie. mij lijkt het niet helemaal een combi.

Re: wat vinden jullie

Dat alles in 1 taart..?... klinkt mij ook niet lekker in de oren.
Zo wie zo mousse & de tiramisu (op mascarponebasis), da's best heftig, beetje teveel van het goede misschien.

Ik zou de mousse vervangen door bosvruchtenjam of zo, beetje fris tegenover de tiramisu. Amarettocreme erbij is misschien ook wel zwaar erbij, qua smaak.

Aan mij heb je ook niet veel zo :)

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

3

slagroomtoefje schreef:

Dat alles in 1 taart..?... klinkt mij ook niet lekker in de oren.
Zo wie zo mousse & de tiramisu (op mascarponebasis), da's best heftig, beetje teveel van het goede misschien.

Ik zou de mousse vervangen door bosvruchtenjam of zo, beetje fris tegenover de tiramisu. Amarettocreme erbij is misschien ook wel zwaar erbij, qua smaak.

Aan mij heb je ook niet veel zo :)

toen ik las wat hij wilde dacht ik zo heey jij wil de rest van de week neit meer eten. mij lijkt het ook erg machtig. zat te denken om ammareto over het bescuit te sprenkelen en bosvruchtenjam als laagje en tiramisu ook als laagje. ik den kdit weer wat lichter op de maag valt.

4

Dat allemaal klinkt ons niet lekker op onze tong en ook een prikkelig gevoel in onze buik. Ietsje te machtig denk je ook niet? Ik zou de mousse vervangen door bosvruchten jam ofzeu.
Tot taarts
Grooezziezz.
L&L