1

Onderwerp: botercreme, jaaaaa de zoveelste

wil  botercreme maken,  maar kan ik dan een gedeelte roomboter gebruiken en een gedeelte vloeibare boter of wordt de botercreme dan te zacht?

Dat mixen van de botercreme vind ik nl altijd een ramp,  heb nl een gewone mixer en geen Kennie!!!

Ze zijn mooi om naar te kijken.
Maar te lekker om te laten staan.

2

Re: botercreme, jaaaaa de zoveelste

de vloeibare boter blijft zacht
dus eigenlijk lijkt me dat geen goed idee

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

3

Nee lijkt mij ook geen goed plan.
Je kan je boter wel van te voren iets zachter laten worden in de magnetron. Niet te lang maar mixt net iets makelijker.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

oke bedankt!!!

5 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (20-02-2009 13:43)

Met (eventueel verlengsnoer) mixer en kom in de woonkamer zitten, tv aan en de 10 min zijn zo om ;)

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

haha,  kan wel maar met zo veel lawaai van de mixer ben ik bang dat je dan niet zo veel hoort.

7

Als je de roomboter op kamertemperatuur hebt, gaat het prima met een handmixer.
Je kan wel half roomboter, half bleu band pakje nemen. Dus niet voor op brood! Die is te nattig, en smelt de fondant.

yvonnep schreef:

haha,  kan wel maar met zo veel lawaai van de mixer ben ik bang dat je dan niet zo veel hoort.

ga je zitten voor de bold of ATWT, zit ondertiteling bij :lol: :lol:

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

9

slagroomtoefje schreef:
yvonnep schreef:

ga je zitten voor de bold of ATWT, zit ondertiteling bij :lol: :lol:

Of bij sommige series kan je op teletekst ondertiteling aanzetten (bij nederlandse series), voor doven en slechthorenden :) En voor mixende taarbaksters :D ;)

Mijn website: Presentaart

10

Lijkt ons niet zo'n slim idee