1

Onderwerp: Wie kan me helpen met DORA?????

Ik moet voor volgende week een taart maken met Dora erop. Nu heb ik vandaag het plaatje gepuzzeld maar het ziet er niet uit, je kunt er niet uit op maken dat het Dora is. Is er iemand die me zou kunnen helpen door een plaatje van Dora te maken en vervolgens naar mij op zou willen sturen?

Ik ben echt een slechte puzzelaar, had de vorige keer geluk met mega mindy dat die nog enigszins leek. Moet echt op een workshop voor puzzelplaatjes gaan, zijn die er trouwens?

2

Re: Wie kan me helpen met DORA?????

Misschien dat je er een foto van kan maken.

Dan kunnen de vrouwen je tips geven hoe het wel kan :)

waar woon je? misschien kun je het dan samen met iemand doen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

idd, dat wilde ik ook al vragen, grote kans dat er iemand van het forum in je buurt woont!

Groetjes, Dorothea.

5

Ik woon in Den Bommel op het eiland Goeree Overflakkee. Ik heb inderdaad al gekeken en er wonen best veel personen van het forum bij mij op het eiland of net daarbuiten.

6

ik ga morgen met mijn zoontje en zijn vriendje een taart maken voor zijn moeder. ik ga vandaag of morgen wel proberen. ik zal er een foto van maken en dat naar je toe sturen.

7

Dora is echt een vervelens geval om te maken.
Maar ik hoop voor je dat het goed gaat lukken.
Succes!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

8

Pas anders je titel even aan, je omgeving erin en dan valt het veel sneller op voor degenen die bij je in de buurt wonen.
Succes!!

Groetjes, Dorothea.