Re: Kasteel met draak
*mond valt open en is sprakeloos.....*
Wauw!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel met draak
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
*mond valt open en is sprakeloos.....*
Wauw!!!
Wat een leuke taart is dat geworden, ja dat wil ik ook nog eens maken. Prachtig gemaakt. 
Jou kasteel is echt helemaal geweldig! Ontzettend leuk gemaakt met de ridders en de draak!!
Wauw! Wat een gave taart!!!
Bedankt voor alle lieve reacties!
De torens zijn ook van biscuit hoor, 3x gevuld (bc / jam / bc) en wat dikkere plakken biscuit gesneden (1,5x kapselhoogte).
Inderdaad Annette, het was een hele klus, had ik eigenlijk niet gedacht! Je had het vast wel gezien, ik heb je riddertjes van de T&T 2007 geleend. Ik had toen een hele duidelijke foto gemaakt van je handige stappenplan, bedankt hoor!
Groetjes, Jos
Geweldig!!!!!!!!!!!!! kan niet anders zeggen....
Wauw.... ik dacht eerst dat ik naar een dummie zat te kijken.... zo strak bedoel ik. Echt een super cool kasteel. En ook het bijpassende taartje is heel leuk geworden.
Mijn mond valt hier letterlijk open. Wat prachtig gemaakt! Dit is een heus kunstwerk!
Ik voel me nu heeeeeel knullig met mijn scheve en saaie kasteeltaart!
Wauw, nogmaals!
Geweldig zeg, hij is echt super!!
Wauhauhauhauw!! Wat een prachttaart!!!
Echt super mooi gemaakt!
Inderdaad Annette, het was een hele klus, had ik eigenlijk niet gedacht! Je had het vast wel gezien, ik heb je riddertjes van de T&T 2007 geleend. Ik had toen een hele duidelijke foto gemaakt van je handige stappenplan, bedankt hoor!
Groetjes, Jos
wat cool!!!!
echt heel mooi!!!!
groetjes
Wauw, een geweldig mooie taart.
En gevonden.. 
Wat een fantastisch kasteel!! De kleuren, de draak, de riddertjes.. helemaal super. Je hebt echt weer een perfecte taart afgeleverd!
Super gave taart...kan me voorstellen dat dit een hele bevalling is...maar dat heb je top gedaan!!! 
Helemaal geweldig mooi prachtig gelukt!!!! Applaus met buiging!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel met draak