1

Onderwerp: voetbalvorm

Ik ga ook aan de slag ja ja...

Heb de spullen besteld en ik heb een vorm besteld en de benodigdheden ook uiteraard.

Weet iemand of 1 kilo bisquitdeeg. 1 kilo marsepein en 1 kilo botercreme genoeg is voor deze vorm?Afmeting 35 x 25 x 5cm. Ik ga het morgen op halen en kan het daar natuurlijk ook vragen maar ik wilde een berichtje plaatsen :D en andere tips zijn ook welkom

mag ook alle details hoor hoeveel van alles vind ik niet erg....

groetjes Angelina

wat er ook gebeurt,altijd blijven WUDDEN.....

2

Re: voetbalvorm

ik denk niet dat je genoeg marsepein hebt. volgens mij kun je bij tabellen e.e.a. terugvinden.

3

Lijkt mij wel genoeg hoor.

4

witje75 schreef:

Lijkt mij wel genoeg hoor.

naar wie ga je luisteren hahaha

5

Naar mij!! :lol:
Ik had niet hier gereageerd, maar heb d'r gisteravond via msn geadviseerd en vandaag ook nog ff aan de foon.
Ik win dus ;)
(grapjeeeeeeee)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

6

en dan de stunt van de dag.....

die voetbalveld vorm past dus niet in me oven :(   

maar ik mag um ruilen en haal dan een ander.en wat ik ook dacht:je ziet de details eigenlijk niet want er gaat marsepein overheen.
dus ik had hier op ut dorp een ander bakvorm gehaald een vierkante maar het kapsel is prima gelukt maar ik vind um te klein.dan moet ik van die mini stukjes snijden en ben daar al geen ster in.....ben nog al royaal ;)

dussssss we gaan morgen weer ff naar de wormer ach heb tijd zat dus niet.....om um te ruilen en een ander te halen en nu we er toch zijn....gelijk ff bisquitdeeg mee nemen voor een forumlid :D... he jax??

wat er ook gebeurt,altijd blijven WUDDEN.....