Onderwerp: Hoe zetten jullie die mooie cijfers toch rechtop???

Hoi iedereen,

Mag ik eens aan jullie vragen hoe jullie die prachtige dikke cijfers toch rechtop laten staan?  Ik had er vorige week eentje gemaakt voor mijn dochters verjaardagstaart, en ook lang genoeg laten drogen.  Maar hoe bevestig je dat ding op de taart?  Ik heb vanalles geprobeerd, maar ze viel steeds naar achteren.  Dus maar weggekieperd en een nieuwe gemaakt en die dan tegen de voorkant van de taart gekleefd.
Maar ik zou toch zoooo graag die opstaande cijfers eens een keertje willen gebruiken?
Geven jullie mij DE tip?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Peggy

Re: Hoe zetten jullie die mooie cijfers toch rechtop???

rauwe spaghetti erin doen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik heb ze er gewoon opgeplakt met een beetje poedersuiker met water vermengd. Even vasthouden en bleef staan.

4

Als je gewoon zo'n zelf gemaakte letter of cijfer bedoelt: je vormt hem (met tylose, maar begreep dat dat gelukt was), dan steek je er een stokje (ik doe een cocktail prikker, die kleintjes zijn dat toch?) er z

Mijn website: Presentaart

5

Spaghetti ben ik wel voorstander van omdat het eetbaar is, maar doe ik in dit geval niet, omdat dat toch zacht wordt in de taart (heb weleens omgevallen palmen gehad, was de spag. gewoon zacht geworden!), en ook omdat het flink wat moet houden.

Mijn website: Presentaart