1

Onderwerp: Hoe beginnen

Ik wil graag beginnen met cupcakes bakken. Wat zijn de dingen die je als eerste moet aanschaffen. Is er een lijstje van te vinden. Wat heb je dus echt nodig als beginnende bakster? Zijn er speciale beginners tips? Ik ga deze site ook goed uitspitten en kom dan vast een heleboel tegen.

Bedankt alvast

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (18-02-2009 14:49)

Re: Hoe beginnen

Hoi ikke01,

Namens alle taartenbaksters van Nederland, Belgie, Noorwegen, Griekenland, en verder:
Welkom op ons forum!

Eerst even op het forum zoeken levert je al een heleboel informatie op. Vooral onder 'bakken en vullen' staan veel handigheidjes. En als je een tijdje aan het zoeken bent geweest snap je ook al die landen hierboven...

Als je er niet uitkomt kun je altijd een berichtje achterlaten op het forum, maar sta er niet raar van te kijken dat je dan binnen twee uur dertig berichtjes terugkrijgt ofzo... Leve het forum!

Groetjes en veel succes!
Petra

By the way: je berichtje zal door de moderator wel verplaatst worden naar een andere rubriek....

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Hallo Ikke01,

Inderdaad, vragen horen niet in de Show-off-rubrieken dus hierbij is je berichtje verplaatst :)

Als je cakejes wilt bakken heb je eigenlijk alleen papiertjes en een muffinvorm

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

bedankt allebei, zowel voor het verplaatsen als voor de antwoorden. Papiertjes, muffinvorm en spuitzak heb ik liggen. Maak wel al muffins namelijk.

Dat romige spul als decoratie op een cc, is dat botercreme? Zie er in mijn ogen niet uit als icing, maar kan het mis hebben. Dus hetgeen wat lijkt op dikke slagroom.

5

Dat is inderdaad botercr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

6

dank je wel. Hopen dat ik hier (engeland) een beetje producten kan vinden. Ben er nog niet helemaal in thuis.  Ga iig vanavond naar de supemarkt en morgen gelijk aan de slag.