1

Onderwerp: Vraagje over Biscuit

Hallo allemaal,

Voor ik als een gek de hele webshop ga leegkopen ( ik ken mezelf als ik het nix vind blijf ik met alles zitten)
Wil ik eerst proberen een biscuit te maken van gewone ingredienten, zonder biscuit mix dus.

Nu mijn vraag:  Hoelang moet er zitten tussen bakken en bekleden? ik lees soms dat je een dag moet wachten?

2

Re: Vraagje over Biscuit

En wat is het verschil bij recepten tussen biscuit 1 en 2? bij die 2e hoef je veel minder te gebruiken?

3

Als je een dag wacht kruimelt het kapsel minder als je hem snijdt. Werkt dus prettiger. Het eerste recept is voor een vorm van 24 cm, het tweede recept geeft alleen de verhoudingen. Voor een vorm van 24 cm moet je die x5 doen.

4

Ik weet niet of je in de buurt van een Welkoop woont? Deze hebben ook biscuitmix, van Soezie. Die kan je ook gebruiken. Koop je gwoon maar 1 pak.
Tussen het bakken van mijn kapsel en het vullen, bekleden zit bij mij altijd maar een paar uur. Ik heb het geduld niet om lang te wachten. Het schijnt dan meer te kruimelen maar ik vind het kruimelen mee vallen (weet het verschil dus niet). Wel moet je zorgen dat het biscuit goed afgekoeld is.

Succes

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Ja ik had al gezocht op welkoop, maar dat is dezelfde welkoop van de dierendingen enz?

Ja, die is dat. Hier in het zuiden heet het de boerenbond.