26

Re: K3 en mijn valentijntje

Knap geboetseerd zeg! Hele mooie taart en een hele mooie dochter!
Nog gefeliciteerd!

27

Heel mooi geboetseerd!

28

Yep.... ik herkende de dames al..... Maar zeker super gemaakt. Prachtige taart.

Corinne
Sugar & Flour

29

mooi!! en nog gefelciteerd!

groetjes José

30

Tjeetje meiden, wat moet ik hier nu op zeggen, zoveel complimenten!! Dank jullie wel!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

31

leuk gedaan!

Veel liefs Rafaëla

32 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (18-02-2009 20:50)

Ziet er weer prachtig uit, en nog gefeliciteerd met je dochter.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

33

Sweet Carolyn schreef:

Ziet er weer prachtig uit, en nog gefeliciteerd met je dochter.

Dank je wel Sweet Carolyn, ze was echt helemaal jarig, geweldig om haar zo te zien genieten!! Hoop dat de onschuld er nog heel lang mag blijven

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

34

Ontzettend mooi gemaakt! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de je dochter.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

35

Gaaf! heel mooi geboetseerd.

Groetjes, Elly

36

Heel mooi geboetseerd,gefeliciteeerd met je kleine meid

37

Vind 'm erg mooi geworden :) De 3 dames maken zal nog een klus zijn geweest, maar ziet er fantastisch uit

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

38

Kallista schreef:

Vind 'm erg mooi geworden :) De 3 dames maken zal nog een klus zijn geweest, maar ziet er fantastisch uit

Op zich viel het mee, ik had een workshop bruidspaar maken gevolgd bij Wendy en wist de basis van de trouwjurk, dus hier kon ik heel goed mee aan de slag. Alleen Karen (de roodharige) heb ik doormidden gesneden, die vond ik te dik en toen opnieuw gemaakt, zoals ze nu is, en nu moet ze door het leven zonder neus (:lol:) want die was ik dus wel vergeten, ha ha.

Maar vond het ontzettend leuk om te doen. En je leert echt onwijs veel van workshops, waardoor het steeds iets makkelijker gaat.

39

Schitterend zeg! Super gemaakt!

Groetjes Tweety!