Re: De draak bewaakt de schatkist
wat een mooie..en schattige draak. hele leuke taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De draak bewaakt de schatkist
wat een mooie..en schattige draak. hele leuke taart
Wauwwwwwwwwwww prachtig!!!
Wat zal hij blij zijn met dit kunstwerk!!
Mooi gemaakt zeg.
Gave draak!!!
Geweldig!!!
Gaaf zeg, ik vind de kleur prachtig!
Supergave taart! Ik vind je draak erg mooi geboetseerd hoor! 
Nou ik denk zeker wel dat hij aan zijn wensen voldoet...super!!!!!!!!!!!
waar heb je het zand van gemaakt???
Het zand is gemaakt van geraspte lange vingers. Heb ik voor het eerst zo gedaan. Gebruikte voorheen basterdsuiker... maar dat is veel te zoet, moet je er echt allemaal weer afvegen. Geraspte lange vinger geeft zowiezo geen overheersende smaak en bovendien wordt het mooi fijn "zand".
Hij is prachtig ! Wat netjes gemaakt, super.
Is die schatkist massief, vroeg ik me af. Bij mij storten alle bouwsel hoger dan 4 centimeter door hun stutten..... ondanks de tylose.
groetjes
De schatkist is massief. Ik gebruik twee halve (gekochte) roombotercakes. 1 voor de onderkant en 1 voor het deksel. Bij het deksel gebruik ik zo'n beetje 2/3 van de cake.
Deze kist heb ik afgekeken van Debbie Brown: zie hier: http://www.debbiebrownscakes.co.uk/myPh … _2_jpg.htm
Ik geloof dat ook de draak van debbie brown is... maar dat weet ik niet meer zeker. Heb hem ooit eens van picasa afgeplukt.
Heel mooi! En een prachtige draak en schatkist.
Vraagje, hoe heb je je sleutel zo mooi gekregen? Hij lijkt net echt!
Super mooi!!
En hele mooie taart, leuk om zoiets te maken. Ik zie je bij Bien? En bij haar kan je ook die dummy's kopen.
Wat een superdraak!
Heel mooi! En een prachtige draak en schatkist.
Vraagje, hoe heb je je sleutel zo mooi gekregen? Hij lijkt net echt!
Patty,
De sleutel is heel eenvoudig gemaakt van wat fondant met tylose. Hij bestaat uit twee deeltjes. Het stokje (met daarin een coctailprikkertje, zodat je'm gemakkelijk in de kist kunt steken) en het rosetje. Aan elkaar plakken, schilderen.... en klaar.
Hier heb ik maar 1 woord voor: WOW!!!!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf zeg!! Heel erg mooi gedaan!!
Oh wat leuk zeg!
Ohhhh die is echt gaaf, wat een details ook. Niet alleen op je draak, maar ook je servis en je schlpjes 
Mooi hoor, sjonge, nou ik denk dat hij na het zien van deze taart ook niet kan slapen want het maakt waarschijnlijk zo'n indruk
!
'k Vind 'm hartstikke g
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De draak bewaakt de schatkist