1

Onderwerp: Iron Maiden

Van het weekend werd me weer duidelijk dat een foodprinter toch wel erg handig is. Nee ik heb er geen en dus ook niet gebruikt :-), maar op vrijdag wilde nog iemand een taartje voor haar broer, fan van Iron maiden, dus verzin maar wat. Snel even verteld dat ik voor zondag nog 2 taarten op de planning had staan en de hele zaterdag niet thuis was, dus ik zou er wat simpels van maken, dat was natuurlijk geen probleem!
Zo gezegd zo gedaan en op zoek naar plaatjes, allemaal griezelige mannen met vuur en gitaren sierden de plaatjes parade, vandaar dat ik snakte naar een foodprinter, dat scheelde me een hoopt tijd, maar zoals ik al zei die was er niet, dus maar geroeid met de riemen die ik had, en ze waren blij met het eindresultaat!
http://i39.tinypic.com/r05n5l.jpg

2

Re: Iron Maiden

Nou, mooi opgelost hoor! Is toch eigenlijk leuker als je het zelf maakt! :)

Mijn website: Presentaart

3

Ik vind het superknap! En dat noem je simpel....

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

4

stoere taart hoor! mooi gedaan.

groetjes Syl

5

SUPERGAAF zegt mijn zoon (zelf fan) :thumb:

6

Wow, wat stoer!

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

7

ik ben eerlijk gezegd blij dat je de foodprinter niet had want ik vind het zo erg mooi geworden! :Y
(het zou anders vast ook wel mooi geweest zijn, maar vind dit leuker om te zien :) )

8

Super stoer!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Hele stoere taart!

10

Super gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

GEWELDIG, helemaal gaaf. wat zijn dat voor leuke steentjes langs de bovenrand, ze glimmen zo mooi. HELEMAAL GEWELDIG, leuk ook de zijkant, echt gaaf

12

monique53 schreef:

GEWELDIG, helemaal gaaf. wat zijn dat voor leuke steentjes langs de bovenrand, ze glimmen zo mooi. HELEMAAL GEWELDIG, leuk ook de zijkant, echt gaaf

Het is gewoon rolfondant met een beetje crisco aan mijn handen :-)

13

Stoer hoor.

Groetje,
Toetje